تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است
سرخط خبرها

میلیچ اولین جدا شده استقلال در لیگ بیستم؟

  • کد خبر: ۷۳۲۱۴
  • ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
میلیچ اولین جدا شده استقلال در لیگ بیستم؟
درحالی که پیش بینی می‌شد اوضاع میلیچ با باشگاه استقلال بعد از بازگشت از کرواسی رو به بهبودی بگذارد، اما این بازیکن به دلیل دریافت نکردن مطالباتش قصد دارد از استقلال جدا شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، هرویه میلیچ به احتمال بسیار زیاد بعد از پایان لیگ بیستم از استقلال جدا خواهد شد. این بازیکن مطالباتش را دریافت کرده و با وجود اینکه از کرواسی به ایران بازگشته و درتمرینات شرکت می‌کند، اما برای بازی در ترکیب استقلال میل و اشتیاق آن چنانی از خود نشان نمی‌دهد.

سرمربی استقلال هم که وضعیت مالی بازیکنان استقلال را می‌بیند چندان نسبت به رفتار میلیچ معترض نیست و به نوعی به این بازیکن حق می‌دهد که چنین رفتاری انجام دهد. با این حال، اما ادامه این روند به سود استقلال نخواهد بود، چون آبی‌ها بازی‌های حساسی در جام حذفی دارند وحضور میلیچ می‌تواند در راستای بهبود اوضاع فنی استقلال بسیار اثر بخش باشد. گرچه محمد نادری شرایط مطلوبی درجناح چپ تیمش ایجاد کرده، اما اوضاع به گونه‌ای است که استقلال باید با تمام قوا مقابل رقیب سنتی‌اش درجام حذفی قرار بگیرد تا از این بازی نیز به سلامت عبور کند و یک گام دیگر به قهرمانی درجام حذفی نزدیک‌تر شود.

اگر مدیران باشگاه استقلال حقوق عقب افتاده میلیچ را پرداخت کنند این بازیکن با روحیه بهتری در خدمت استقلال خواهد بود، اما اگر اوضاع به همین منوال پیش برود نباید انتظار آن چنانی از میلیچ داشت. پیش از میلیچ نیز فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری به دلایل مشابه از حضور درتمرینات استقلال خودداری کرده بودند و مشکلات مالی حاشیه‌هایی برای محمد حسین مرادمند نیز ایجاد کرده بود. درهمین حین نیز شنیده می‌شود که استراماچونی بعد از حضور در تیم الغرافه قطر روی تعدادی از بازیکنان استقلال نظر مساعد دارد که هرویه میلیچ نیز یکی از همین بازیکنان محسوب می‌شود.

گفته می‌شود تماس‌هایی از سوی برخی رابطان با میلیچ نیز برقرار شده تا احتمالا او درپایان فصل راهی تیمی شود که اکنون سکان هدایت خود را به دست استراماچونی سپرده است. گفته می‌شود دیاباته نیز مورد توجه این باشگاه قطری است و هیچ بعید نیست که به همراه دیگر بازیکنان خارجی استقلال به لیگ فوتبال قطر ملحق شود. بدون شک این جدایی‌های صعود استقلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با خطر مواجه خواهد کرد ومدیران این باشگاه باید تدابیری بیندیشند که این بازیکنان لااقل تا بعد از بازی با الهلال درترکیب آبی‌ها باشند تا قوای استقلال درآن جام نیز حفظ شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->