حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آلکنو زیر بار بازیکن تحمیلی نرفت!

  • کد خبر: ۷۳۲۱۶
  • ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
آلکنو زیر بار بازیکن تحمیلی نرفت!
سرمربی تیم ملی والیبال روی نام قائمی، وادی و سعادت خط قرمز کشید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال در بدو ورود به تهران و در پایان همان تمرین روز اول، عذر فرهاد قایمی، بردیا سعادت و محمد طاهر وادی را خواست تا نشان دهد هرگز زیر بار بازیکن تحمیلی نخواهد رفت!
با این اقدام جدی مشخص شد مرد نامدار روسی هم همانند دیگر همکاران سرشناس خود، چون ولاسکو، چوب حراج به اعتبارش نمی‌زند و بر خلاف دیگر مربیان شرق اروپایی و بخصوص از نوع ویچ‌ها، اجازه دخالت در تصمیماتش نمی‌دهد.
آلکنو که در طول تمرین بسیار هم عصبانی به نظر می‌رسید از افروزی خواست تا در پایان جلسه‌ای با او داشته باشد و با این تصمیم قاطع حتی اجازه دو روز تمرین را هم به این سه بازیکن نداد که البته داستان خط خوردن وادی و سعادت با قائمی کاملا متفاوت بود.
در همین حال با این اتفاق خیلی زود تعداد بازیکنان اردونشین همان تعداد ۱۶ بازیکنی شد که در خاتمه لیگ ملت‌ها در ریمینی، با خوش خبر هماهنگ کرده بود و خوش خبر نیز چهارشنبه پیش از دعوت تنها ۱۶ بازیکن به اردو خبر داد، اما بعد‌ها این تعداد به ۲+ ۱۷ تبدیل شد.
امیر خوش خبردرباره دلایل خط خوردن قائمی گفت:‌« نمی‌دانم دلیل خط خوردن قائمی چه بود؟ هنوز صحبتی با قائمی و الکنو نداشته ایم، اما آن چیزی که مسلم است این است که آلکنو زمان زیادی تا المپیک ندارد و باید خیلی سریع به تعداد نفرات مد نظر خود برسد. همانطور که می‌دانیم تیم‌های بزرگ دنیا از جمله آمریکا با ۱۴ نفره تمرینات را آغاز کرده اند.آلکنو اعلام کرده بود تعداد نفرات در اردو زیاد هستند به همین دلیل کیفیت کار پایین خواهد آمد و کار سخت برای ایام سخت بیشتر می‌شود.  نمی‌دانم دلیل خط خوردن قائمی به چه علت بود؟ آیا فنی بوده یا جسمانی اطلاعی ندارم.»
او در پایان در پاسخ به این سوال که میرزاجانپور چطور؟ گفت: «در حال حاضر درخواست آلکنو این است تا میرزاجانپور فعلاً در اردو حضور داشته باشد و کار با ۱۶ نفر ادامه پیدا کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->