ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ساعت بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو| مچ‌اندازی مانچینی و انریکه، پای فینال

  • کد خبر: ۷۳۲۸۲
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
ساعت بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو| مچ‌اندازی مانچینی و انریکه، پای فینال
اولین بازی نیمه‌نهایی یورو‌۲۰۲۰ امشب بین تیم‌های اسپانیا و ایتالیا برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرحله نیمه نهایی بازی‌های یورو ۲۰۲۰ از امشب با برگزاری بازی حساس ایتالیا و اسپانیا شروع می‌شود. ۲ تیم از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ومبلی لندن برابر هم صف آرایی می‌کنند تا برای رسیدن به فینال این بازی‌ها با هم رقابت کنند. اسپانیا که در مرحله یک هشتم نهایی در وقت‌های اضافی با نتیجه ۵بر۳ از سد کرواسی گذشت، در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی سوئیس ایستاد و به زحمت و در ضربات پنالتی موفق شد این تیم را که ده نفر شده بود، از پیش رو بردارد. ایتالیا که در مرحله یک هشتم نهایی توانسته بود اتریش را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست بدهد، در دیدار مرحله یک چهارم نهایی برابر بلژیک قرار گرفت و موفق شد با نتیجه مشابه ۲ بر ۱ این تیم را از پیش رو بردارد و راهی دیدار نیمه پایانی شود.


تکراری‌ترین بازی تاریخ یورو

ایتالیا و اسپانیا در حالی امشب برابر هم صف آرایی می‌کنند که این هفتمین دوئل ۲ تیم در تاریخ رقابت‌های یورو محسوب می‌شود و در واقع پرتکرارترین بازی یورو است. ۹ سال پیش اسپانیا در فینال ۴ بر ۰ ایتالیا را شکست داد، ولی در یورو ۲۰۱۶ ایتالیا در یک هشتم نهایی اسپانیا را ۲ بر ۰ برد و آن‌ها را حذف کرد و انتقام خود را گرفت. این ۲ تیم تا به حال در ۳۷ بازی مختلف هم برابر هم قرار گرفته اند که سهم لاروخا ۱۳ برد و سهم آتزوری ۱۱ پیروزی بوده است. ۱۳ مسابقه این ۲ تیم در تاریخ نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.


اسپانیا برنده همه نیمه نهایی‌های تاریخ فوتبال

ایتالیا و اسپانیا در حالی دیدار نیمه نهایی یورو را برگزار می‌کنند که برای ایتالیا یک نکته نگران کننده وجود دارد؛ اینکه اسپانیا هیچ وقت در نیمه نهایی‌های جام ملت‌های اروپا و جام جهانی فوتبال بازنده نبوده و همیشه موفق ظاهر شده است. تیم ملی ایتالیا با تیمی روبه رو ست که در همه ادوار تاریخ فوتبال، برنده مسابقات نیمه نهایی شده است. نیمه نهایی‌های اسپانیا دل پذیر بوده و جز یک بار که نیمه نهایی دوره‌ای برگزار شده و ماهیت امروزی را نداشته، در بقیه زمان‌ها که مسابقات نیمه نهایی برگزار شده است و آن‌ها به نیمه نهایی رسیده اند، اسپانیایی‌ها فینالیست آن مسابقات شده اند.


ایتالیا به دنبال شکستن طلسم پنجاه وسه ساله

آتزوری بعد از مسابقات یورو ۱۹۶۸ که در آن به عنوان قهرمانی رسید، دیگر هیچ گاه قهرمان مسابقات نشده است. ایتالیا در این مدت بار‌ها تلاش کرده قهرمان جام ملت‌ها شود، اما هیچ وقت به این خواسته خود نرسیده است. ایتالیا در سال ۱۹۶۸ در فینال برابر یوگسلاوی سابق برنده و قهرمان رقابت‌های یورو شد. قهرمان ۱۹۶۸ در سال‌های ۱۹۷۳ و ۱۹۷۶ غایب بود و در سال ۱۹۸۰ در خاک خود بدون باخت عنوان سومی رقابت‌ها را به دست آورد. ایتالیا در سال ۱۹۸۴ موفق شد به فینال رقابت‌ها برسد و در سال ۱۹۸۸ به نیمه نهایی یورو رسید؛ اما به شوروی سابق باخت و حذف شد. ایتالیا در سال ۱۹۹۲ به مسابقات یورو راه پیدا نکرد و در سال ۱۹۹۶ از گروه خود به مرحله بعدی صعود نکرد.

 

ایتالیا در سال ۲۰۰۰ به فینال رسید و تا دقیقه آخر برنده مسابقه و قهرمان یود؛ اما ناگهان تیم فرانسه گل مساوی و سپس گل برتری را زد و قهرمان شد. ایتالیا در سال ۲۰۰۴ از صعود بازماند و تفاضل گل، مانع از صعودش از دور گروهی شد و در یک چهارم نهایی ۲۰۰۸ در ضربات پنالتی از اسپانیا باخت و حذف شد. ایتالیا در یورو ۲۰۱۲ به فینال رسید و در فینال ۴ بر ۰ به اسپانیای قدرتمند باخت و در یوروی قبل به یک چهارم نهایی رسید و برابر تیم آلمان در پنالتی‌ها باخت و حذف شد. ایتالیا ۵۳ سال است در فوتبال اروپا ناکام بوده است و قهرمان نمی‌شود و شاهد قهرمانی آلمان (۳ بار)، چکسلواکی، فرانسه (۲ بار)، هلند، یونان، اسپانیا (۲ بار) و پرتغال بوده است.


یک آلمانی، قاضی حساس‌ترین بازی نیمه نهایی

کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تیم داوری اولین دیدار مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) را اعلام کرد که بر این اساس فلیکس بریش از آلمان بازی تیم‌های ایتالیا و اسپانیا را سوت خواهد زد. دستیاران او برای این بازی مارک بورش و اشتفان لوپ خواهند بود؛ این در حالی است که مارکو فریتس از آلمان نیز مسئول کمک داور ویدئویی (VAR) است. سرگئی کاراسف روسی نیز به عنوان داور چهارم انتخاب شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->