لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه
سرخط خبرها

نگاهی به خودروهای چینی‌ توربودار در بازار ایران

  • کد خبر: ۷۳۴۰۵
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
نگاهی به خودروهای چینی‌ توربودار در بازار ایران
ری تیگو ۵ توربو، جک اس۵ فیس لیفت و بهمن فیدلیتی سه خودرو با موتور توربوشارژ هستند که به زودی در خیابان‌های شهر دیده می‌شود. این خودرو‌ها که هر کدام مزایا و معایبی دارند قیمتی حدود ۶۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان برای آن‌ها پیش بینی شده است.

مریم شیعه زاده | شهرآرانیوز؛ این روز‌ها شاهد رشد عجیب و غریب خودروسازان چینی هستیم. خودرو‌هایی که بازار هدف آن‌ها کشور‌های خاورمیانه و آفریقایی است و با توجه به عمر کم ورود به این عرصه چینی‌ها توانستند امکانات روز دنیا را با قیمت‌های مناسب‌تر از خودرو‌های ساخت شرکت‌های ژاپنی، آلمانی و فرانسوی روانه بازار کنند.

 

برخی از این خودرو‌ها که قیمتشان بیشتر با وسع مالی مردم ما تناسب دارند دیر یا زود وارد بازار کشور می‌شوند. چری تیگو ۵ توربو، جک اس۵ فیس لیفت و بهمن فیدلیتی سه خودرو با موتور توربوشارژ هستند که به زودی در خیابان‌های شهر دیده می‌شود. این خودرو‌ها که هر کدام مزایا و معایبی دارند قیمتی حدود ۶۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان برای آن‌ها پیش بینی شده است.


بهمن فیدلیتی

فیدلیتی یا جتورایکس ۷۰ اس، محصولی که با موتور طراحی AVL اتریش، علاوه بر امکانات مرسوم خودرو‌های میان رده دنیا، ویژگی‌هایی مانند دوربین ۳۶۰ درجه و رادار نقطه کور روی این خودرو سوار شده است. فیدلیتی که از سوی شرکت بهمن موتور مونتاژ می‌شود قیمتی حدود ۶۵۰ تا ۶۷۰ میلیون تومان دارد.


جک اس۵ فیس لیفت

چند هفته‌ای از پیش فروش نسخه فیس‌لیفت جک اس ۵ با موتور جدید برای آذرماه ۱۴۰۰‌ می‌گذرد. جک اس ۵ مدت هاست که در بازار خودرو ما حضور دارد و توانسته نظر بسیاری از سخت پسندان این حوزه را به خود جلب کند. بازار خوب این خودرو موجب شد تا کرمان موتور به فکر ارتقای نسخه قدیمی خود با موتوری جدید بیفتد، خودرویی که شاید شتاب ۷.۷ ثانیه‌ای آن بزرگ‌ترین نقطه قوتش باشد.


چری تیگو ۵ توربو

تیگو ۵ چری با اینکه مدت زمان کمتری از جک اس ۵ در خیابان‌های کشور حضور دارد، اما به دلیل ظاهر به روز و قیمت اقتصادی اش نسبت به مدل‌های دیگر این رده، بازار خوبی دارد. با این حال مدیران خودرو برای حفظ بازار خود و مقابله با بهمن فیدلتی تعداد محدودی از مدل توربو این خودرو را روانه بازار کرده است تا همچنان سهم خود را از بازار کراس اوور‌های میان سایز حفظ کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->