آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

ماده مخدر «قورباغه» نداریم | انتقاد پلیس از برخی فیلم‌ها و سریال‌ها

  • کد خبر: ۷۳۴۲۲
  • ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
ماده مخدر «قورباغه» نداریم | انتقاد پلیس از برخی فیلم‌ها و سریال‌ها
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره اینکه آیا مخدری به نام قورباغه در کشورمان وجود دارد یا خیر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در نخستین روز‌های سال ۱۴۰۰ بود که آخرین قسمت از سریال «قورباغه» که در بستر یکی از سایت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال به نمایش درآمده بود به پایان رسید. سریالی پرطرفدار که نامش برگرفته از ماده مخدری بود که روایت اصلی فیلمنامه این سریال پیرامون آن شکل گرفته بود. رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره وجود مخدری به نام قورباغه در کشور توضیح داده و در عین حال از برخی صحنه‌های مربوط به مصرف موادمخدر در برخی از فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی انتقاد کرده است.

سردار مجید کریمی درباره اینکه آیا مخدری به نام قورباغه در کشورمان وجود دارد یا خیر گفت: پیش ازاین نیز گفته شد که قاچاقچیان برای برای ایجاد جذابیت یا فروش مواد مخدر از شکل‌ها، رنگ‌ها و حتی اسامی مختلفی برای مواد مخدر استفاده می‌کنند. به عنوان مثال برای مخدر هروئین از اسامی نظیر اشک تمساح، دوا، پنیر و ... نیز استفاده شده و حتی گاهی با برخی افزودنی‌ها رنگ و شکل این مواد را نیز تغییر می‌دهند، اما ماهیت آن ماده ثابت بوده و می‌توان گفت که مخدر جدیدی نیست.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان اینکه تا به حال مخدری به نام قورباغه در کشور نداشتیم، گفت: چنین اسامی نیز ساختگی هستند.

وی همچنین از تبلیغ مصرف موادمخدر در برخی از فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی نیز انتقاد کرد و گفت: جای تاسف دارد که در برخی از این تولیدات بر اساس گزارش‌هایی که به ما می‌رسد مصرف موادمخدر ترویج می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->