تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند
سرخط خبرها

معافیت از سربازی با طلاق نامه‌های جعلی

  • کد خبر: ۷۳۴۳۰
  • ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
معافیت از سربازی با طلاق نامه‌های جعلی
چندی قبل مأموران پلیس آگاهی استان البرز در جریان چند پرونده جعل دادنامه طلاق قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، با شروع تحقیقات مشخص شد این دادنامه‌های طلاق جعلی به معاونت وظیفه عمومی ناجا برای دریافت کارت معافیت ناشی از طلاق ارسال شده‌اند. در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که سردسته این باند ۴ نفره یک زن است که با همدستی ۳مرد با حضور در ادارات وظیفه عمومی استان‌های البرز و تهران، به سوژه‌های خود نزدیک و با بیان اینکه می‌توانند از طریق صدور دادنامه طلاق جعلی و دادن سرپرستی مادر به شخص مشمول آن‌ها را از خدمت سربازی معاف کنند، مبالغ هنگفتی از آن‌ها دریافت می‌کنند.

محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی مخفیگاه هر ۴ متهم را در استان‌های البرز و تهران شناسایی کرده و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات جداگانه همه اعضای باند را دستگیر و ۱۶ نفر از مالباختگان این پرونده را نیز شناسایی کردند. متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه اعمال مجرمانه بودند، اما پس از مواجهه با مالباختگان و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جعل دادنامه طلاق و گواهی سرپرستی والدین اقرار کردند.


سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، یادآور شد: تحقیقات روی متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد. شهروندان حتماً در نظر داشته باشند انجام امور اداری با مدارک جعلی جرم تلقی شده و با افراد خاطی برخورد می‌شود، بنابراین در مواجهه با افرادی که پیشنهاد ارائه مدارک جعلی می‌دهند، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->