کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس سازمان هواپیمایی کشور برکنار و سرپرست جدید منصوب شد

  • کد خبر: ۷۳۵۰۳
  • ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
رئیس سازمان هواپیمایی کشور برکنار و سرپرست جدید منصوب شد
وزیر راه و شهرسازی کاپیتان تورج دهقانی زنگنه را که مرداد ۱۳۹۹ به سمت رئیس سازمان هواپیمایی کشور منصوب کرده بود، برکنار و سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی در حکمی سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.

در این حکم خطاب به امیرمکری آمده است:

«با توجه به مراتب دانش، تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در صنعت هوایی به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت فعلی و تا زمان تعیین رئیس جدید و تصویب در هیئت وزیران به سمت سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب می‌نمایم.

توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم.»

گفتنی است از صبح امروز شایعاتی در خصوص استعفای کاپیتان تورج دهقانی زنگنه از ریاست سازمان هواپیمایی کشوری مطرح بود که تکذیب شد؛ اما تا عصر امروز وی از این سمت برکنار شد.

دهقانی زنگنه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ به این سمت منصوب و در هیئت وزیران با رأی اعتماد وزرا مواجه شد؛ ریاست سازمان هواپیمایی کشوری جز دستگاه‌هایی است که نامزد پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی برای احراز این پُست، نیاز به رأی اعتماد وزرا در هیئت دولت دارد.


 
منبع:مهر
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->