جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

بهترین تاک شوهای خارجی | این مجری‌های سرگرمی‌ساز!

  • کد خبر: ۷۳۵۴۳
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
  • ۲
بهترین تاک شوهای خارجی | این مجری‌های سرگرمی‌ساز!
در این یادداشت قرار است به چند برنامه معروف خارجی و قدمت و کارهایشان بپردازیم؛ برنامه‌هایی که این روز‌ها الگوی برنامه‌سازان داخلی هم شده‌اند.
شهرآرانیوز - فاصله آمدن تلویزیون به ایران با همه‌گیرشدن این جعبه جادویی در خارج از کشور، چندان زیاد نیست، اما آن‌قدر سنت نمایش و سرگرمی در کشور‌های غربی قوی‌تر و ریشه‌دارتر است که می‌توان گفت فاصله شکل و نوع و کیفیت رئالیتی‌شوسازی در ایران و خارج از ایران خیلی زیاد است.
در این یادداشت کوتاه قرار است به چند برنامه معروف خارجی و قدمت و کارهایشان بپردازیم؛ برنامه‌هایی که این روز‌ها الگوی برنامه‌سازان داخلی هم شده‌اند.


شبانه‌های جیمی فالون

 

بهترین تاک شوهای خارجی | این مجری‌های سرگرمی‌ساز!

 

حتی اگر پیگیر پروپاقرص برنامه‌های تلویزیونی خارجی نباشید، احتمالا گوشه‌هایی از برنامه «تونایت شو» را در اینستاگرام دیده‌اید. جیمی فالون، مجری این برنامه، با خنده‌های غلوآمیز و اجرا‌های پرشورش، درآوردن ادای سیاست‌مداران و بازیگران معروف و البته کل‌کل‌های خنده‌دارش با معروف‌ترین چهره‌های آمریکایی که مهمان برنامه او می‌شوند، معروف است. او البته بنیان‌گذار مسابقه «لیپ سینک بتل» است؛ همان رقابتی که در خندوانه لباهنگ نام گذاشته شده بود. راستی اگر جیمی فالون را ندیده‌اید، رامبد جوان در اجرای خندوانه کپی خوبی از اوست!


شوی الن دی جنرس

 

بهترین تاک شوهای خارجی | این مجری‌های سرگرمی‌ساز!

 

یکی از برنامه‌های پرافتخار آمریکایی با ۳۲ جایزه امی و یکی از برنامه‌های دنباله‌دار با ۱۸ سال سابقه است. الن دی جنرس، بازیگر و استندآپ‌کمدین و مجری آمریکایی، سال‌هاست که این تاک‌شو را در عین پرداختن به زندگی و روزگار سلبریتی‌ها و دعوت از آن‌ها به برنامه‌ای جریان‌ساز در حوزه‌های مختلف اجتماعی تبدیل کرده است و شاید برای شما جالب باشد که باراک اوباما، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، به پاس همه کار‌هایی که برای مردم آمریکا انجام داده، نشان افتخاری به الن تقدیم کرده است!

 

زنده با جیمی کیمل

 

بهترین تاک شوهای خارجی | این مجری‌های سرگرمی‌ساز!

 

این برنامه خلاف نامش، زنده نیست، اما درست مثل اسمش همه‌کاره این برنامه جیمی کیمل است؛ فیلم‌نامه‌نویس و صداپیشه و خواننده و نوازنده آمریکایی که ۱۳ سال است این برنامه آخرشبی را با معروف‌ترین سلبریتی‌های آمریکایی اجرا می‌کند، موی صورتشان را می‌تراشد (اگر یادتان باشد، مهران مدیری قصد داشت که این کار را در دورهمی جا بیندازد.) با آنان بحث‌های تند و چالشی می‌کند و کارشان گاهی بالا می‌گیرد. البته جیمی کیمل فقط یک مجری جنجالی نیست، او شخصیت غریبی در حوزه‌های امنیتی و مجازی دارد و به گفته بعضی از شرکت‌های امنیتی مجازی، روبه‌روشدن با نام او در فضای اینترنت، یعنی به احتمال یک‌پنجم با ویروسی اینترنتی روبه‌رو هستیم.

 

شوی اپرا وینفری

 

بهترین تاک شوهای خارجی | این مجری‌های سرگرمی‌ساز!

 

اپرا وینفری صاحب انواع و اقسام القاب است و شوی او که ۲۵ سال پخش شد هم این‌چنین بود. ملکه میزگرد‌ها که روز‌های اول حضورش در تلویزیون فقط از اینکه به یک زن سیاه‌پوست برنامه تلویزیونی داده‌اند، خوش‌حال بوده، حالا سال‌هاست که یکی از افراد رسانه‌ای اثرگذار در آمریکاست. اپرا البته زمان درست خداحافظی را می‌دانست و پس از ۲۵ سال و اجرای ۴۵۶۱ قسمت، در سال ۲۰۱۱ از این برنامه خداحافظی کرد. خانم وینفری معروف‌ترین برنامه میزگرد آمریکا را ساخت، اما موفقیت او فقط در اثرگذاری‌های اجتماعی و گفتگو با سیاست‌مداران و سلبریتی‌های اثرگذار نبود؛ او حالا تهیه‌کنندگی و کار خیریه می‌کند و یکی از زنان پردرآمد در آمریکاست!
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
Germany
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
جیمی فالون و جیمی کیمل اسماشون جابجاس
Kia
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
1
این تاک شو هارو با زیرنویس فارسی از کجا میشه ببینیم؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->