نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی
سرخط خبرها

درانتظار تقابل بیرانوند وطارمی درلیگ پرتغال| شماره یک تیم ملی به بواویستا پیوست

  • کد خبر: ۷۳۵۷۲
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
درانتظار تقابل بیرانوند وطارمی درلیگ پرتغال| شماره یک تیم ملی به  بواویستا پیوست
علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به طور قرضی راهی تیم بواویستای پرتغال شده است. بیرانوند به تیم دوم شهر پورتور ملحق شده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران بعد از یک فصل نه چندان موفق در آنتروپ بلژیک به طور قرضی به تیم بواویستای پرتغال پیوست. رسانه‌های پرتغالی با اشاره به حضور بیرانوند درتیم بواویستا ماجرای مهارپنالتی رونالدو در جام جهانی را دوباره در رسانه‌های این کشور بازتاب داده‌اند.  

بیرانوند در فصل گذشته حضور موفقی در ترکیب آنتورپ نداشت و در کل برای این تیم بلژیکی ۱۲ بازی انجام داد. به همین خاطر تصمیم گرفت چالش جدیدی را آغاز کند و به تیم پرتغالی ملحق شد.

به این ترتیب باید منتظر تقابل شماره یک تیم ملی با مهدی طارمی بود. این دو قطعا درفصل آینده لیگ پرتغال با هم مواجه خواهند شد و باید دید تقابل آن‌ها چه اخبار و حواشی به دنبال خواهد داشت.

بیرانوند درشرایطی راهی پرتغال شده که پیش از او امیرعابدزاده نیز درلیگ پرتغال حضور داشت. پیام نیازمند نیز به تازگی راهی یکی دیگر از تیم‌های پرتغالی شده تا تعداد گلر‌های ایرانی لیگ پرتغال به عدد ۳ برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->