پوریا فیاضی ماندگار در قاب ملی والیبال | خداحافظی تکنسین قهار

  • کد خبر: ۷۳۶۰۵
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
پوریا فیاضی ماندگار در قاب ملی والیبال | خداحافظی تکنسین قهار
پوریا فیاضی از تیم ملی والیبال کنار رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پایان تمرین ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال در حلقه صمیمی ملی‌پوشان با تقدیر از عملکرد پوریا فیاضی طی نزدیک به سه ماه حضورش در اردوی تیم ملی خطاب به این بازیکن گفت: «چهره و بازی‌ات را از سال‌ها قبل که رقیب بودیم، به یاد داشتم. حضورم در ایران فرصت خوبی برای کسب افتخار آشنایی از نزدیک با تو بود. رفتار و رابطه حرفه‌ای تو با جایگاه بلندمرتبه‌ای به نام تیم ملی باید الگوی بازیکنان بزرگ و کوچک باشد. از صمیم قلب از تو تشکر می‌کنم که متعصب و با روحیه، همیشه با تمام وجود در تمرینات حاضر شدی و علی‌رغم رنج‌بردن از مصدومیت، برای تیم ملی در تمرینات و مسابقات از جان مایه گذاشتی. تاسف‌بار است که برای رسیدن تو به شرایط آرمانی تا المپیک زمان کافی در اختیار نداریم. افسوس می‌خورم که تو در المپیک همراه تیم ملی نیستی. به خاطر همه این لحظه‌ها که همواره در اختیار تیم ملی بودی، بسیار از تو ممنونم.»
دست سرنوشت و مصدومیت‌های کهنه، اگرچه فرصت حضور از بازی‌های ملی و میدان بزرگ المپیک را از تکنسین قهار والیبال ایران گرفت، اما نام او همیشه در قاب ملی والیبال ایران به عنوان یک جنتلمن با اخلاق ماندگار خواهد بود.
پوریا فیاضی که با تلاش و اراده قوی از جنوبی‌ترین نقطه تهران به پیراهن تمامی رده‌های ملی رسید، دیروز رسما به حضور بیش از یک دهه‌ای در تیم ملی خاتمه داد و اعلام کرد از این پس در لباس تیم‌های باشگاهی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. هنوز خاطرات خوش او در تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۱ ژاپن در بازی با صربستان و درخشش در دیداری که ایوان میلوکوویچ اسطوره صرب‌ها به تمجید او پرداخت از یاد‌ها نرفت، همچنان که سرویس تاریخی اش در فینال باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ تایوان از یاد و خاطره‌ها نخواهد رفت!
بی تردید در میان خیل ستارگان ملی والیبال که در همه این سال‌ها آمدند و رفتند پ، عملکرد فنی و اخلاقی پوریا می‌تواند یک الگوی ملی برای تمامی نوجوانان و جوان مشتاق والیبال باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->