جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

اولین واکنش‌ منتقدان به فیلم «آنت» Annette لئوس کاراکس | ضد«لالالند» و در آستانه فروپاشی

  • کد خبر: ۷۳۶۰۷
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
اولین واکنش‌ منتقدان به فیلم «آنت» Annette لئوس کاراکس | ضد«لالالند» و در آستانه فروپاشی
۹ سال از «هولی موتورز»، آخرین ساخته عجیب و متفاوت لئوس کاراکس می‌گذرد؛ فیلمی که در همین جشنواره کن جایزه بهترین فیلم بخش نوعی نگاه را گرفت. «آنت» فیلم جدید کاراکس با بازی آدام درایور و ماریون کوتیار فیلم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۲۱ بود.
کاظم  کلانتری | شهرآرانیوز - ۹ سال از «هولی موتورز»، آخرین ساخته عجیب و متفاوت لئوس کاراکس می‌گذرد؛ فیلمی که در همین جشنواره کن جایزه بهترین فیلم بخش نوعی نگاه را گرفت. «آنت» فیلم جدید کاراکس با بازی آدام درایور و ماریون کوتیار فیلم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۲۱ بود. فیلم داستان یک استندآپ کمدین موفق (آدام درایور) و همسرش، یک خواننده سوپرانوی مشهور (ماریون کوتیار)، را روایت می‌کند که زندگی پر زرق و برق آن‌ها با تولد دخترشان، «آنت»، چرخشی غیرمنتظره می‌گیرد.
 
«آنت» یک فیلم موزیکال است و آن‌طور که راسل مِیل، نوازنده کیبرد گروه اسپارکس، در مصاحبه با Consequence of Sound گفته است فیلم یک راک‌اپرای کاملا موزیکال خواهد بود و با آهنگ‌های مختلف روایت خواهد شد. آدام درایور و ماریون کوتیار خودشان آهنگ‌ها را اجرا کرده‌اند.

آخرین ساخته کاراکس همزمان با حضور در جشنواره کن در سینما‌های فرانسه هم اکرانش را آغاز می‌کند. پیر لسکیور، رئیس جشنواره کن، درباره فیلم گفته است: «هر یک از آثار لئوس کاراکس یک رویداد است و فیلم جدید او، «آنِت»، هدیه‌ای است به عاشقان سینما، موسیقی و فرهنگ که از سال گذشته مشتاق تماشای آن بودیم».

کاراکس پیش از این چهار بار در جشنواره کن حاضر بوده است؛ سال ۱۹۸۴ با فیلم «پسر با دختر ملاقات می‌کند»، سال ۱۹۹۹ با فیلم «پولا ایکس»، سال ۲۰۰۸ با فیلم «توکیو!» و سال ۲۰۱۲ با فیلم «هالی موتورز». او دوبار هم جایزه بخش نوعی نگاه را برده است.
 

معرفی فیلم‌های جشنواره کن ۲۰۲۱ + تریلر


 

اولین واکنش‌ منتقدان به فیلم «آنت» Annette با بازی آدام درایور و ماریون کوتیار

 

منتقدان درباره فیلم «آنت» Annette چه گفته‌اند؟

 

لیا گرینبلات | Entertainment Weekly


آیا آنت یک نمایش کمیک است یا یک استعاره یا یک مراقبه نوآر درباره شهرت؟ مثل بسیاری از بهترین و عجیب‌ترین لحظاتی که جشنواره‌هایی این‌چنینی به ارمغان می‌آورند، تقریبا غیرممکن است که شاهد همه این‌موراد باشید و به نوعی احساس تغییر نکنید.



پت براون | Slant Magazine


فرم موزیکال فیلم، طبیعی‌بودن عشق لئو کاراکس به خیالات بصری ایجادشده با اساسی‌ترین ابزار توهم سینما را ثابت می‌کند.
 


اد پاتون | تایمز (انگلستان)

یک فیلم ضد«لالالند» با رگه‌هایی از پینوکیو. «آنت» افتتاحیه مناسبی است برای جشنواره‌ای که شبیه هیچ جشنواره دیگری نیست.


 

اولین واکنش‌ منتقدان به فیلم «آنت» Annette با بازی آدام درایور و ماریون کوتیار


بن کنیگسببرگ | سایت راجر ایبرت


نمی‌دانم «آنت» چیست؛ فقط می‌دانم «آنت» است و منحصربه‌فرد.
 


پیت هاموند | Deadline Hollywood Daily


نوعی پیوند بین موسیقی و فیلم که یا کار می‌کند یا با صورت زمین می‌خورد. خوشبختانه آن‌ها آدام درایور را دارند که خودش را وقف نقش کرده است.
 


رابی کالین | دیلی تلگراف (انگلستان)


بعد از مدت‌ها سینما به سبک کن برگشته است. می‌توانیم شروع کنیم؟ البته.

 



جاناتان رامنی | Screen International


 مشکل این فیلم پر زرق و برق و درعین‌حال عجیب‌و‌غریب به نگاه تیره و تار و رمانتیک کاراکس به جهان برمی‌گردد.



 

روری اوکانر | The Film Stage


کاراکس چیزی باشکوه و ناراحت‌کننده تحویل داده است: یک اپراراک پر سر و صدا که صنعت سرگرمی و پس‌مانده‌های مردانگی آزار دهنده و نامطلوب را هدف قرار می‌دهد. فیلم هنگامی که خودانتقادی می‌کند شکوفا می‌شود.



جفری مکناب | Independent 


این فیلم، در بعضی لحظات، واقعاً نشاط آور است.
 
 


اریک کهن | ایندی وایر


در آستانه فروپاشی، رقصی ظریف بین نبوغ و شکستی مفتضحانه.
 
 

 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->