بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ کشف شد | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد
سرخط خبرها

تکرار امتحانات دانشگاه تهران به دلیل قطعی برق

  • کد خبر: ۷۳۶۷۶
  • ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
تکرار امتحانات دانشگاه تهران به دلیل قطعی برق
معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: در صورت قطعی برق اساتید موظف به گرفتن امتحان مجدد از دانشجویان هستند. ما خوشبختانه قطعی برق در دانشگاه و یا اختلال در هنگام برگزاری امتحانات نداشتیم و هیچ برنامه امتحانی تاکنون لغو نشده است. اما دانشجویان اعلام کرده‌اند زمان برگزاری برخی از امتحانات به دلیل قطعی برق دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسینی با بیان این مطلب که امتحانات دانشجویان دانشگاه تهران در حال برگزاری است و تا روز چهارشنبه هفته آینده ادامه دارد، اظهار کرد: ما خوشبختانه قطعی برق در دانشگاه و یا اختلال در هنگام برگزاری امتحانات نداشتیم و هیچ برنامه امتحانی تاکنون لغو نشده است. اما دانشجویان اعلام کرده‌اند زمان برگزاری برخی از امتحانات به دلیل قطعی برق دچار مشکل شده‌اند.

 

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: ما در بخشنامه‌ای خطاب به اساتید دانشگاه اعلام کرده‌ایم در صورتی که دانشجویان به دلیل قطعی برق با مشکل رو به رو شدند، باید امتحان مجدد از دانشجو گرفته شود.

 

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای ترم تحصیلی به همه اعضای هیات علمی تاکید کردیم، ارزیابی از دانشجویان را صرفاً به انتهای ترم منتقل نکنند و باید ارزیابی مستمر در طول ترم داشته باشند؛ به همین دلیل بخش قابل توجه نمرات به ارزیابی مستمر در طول ترم اختصاص پیدا کرده است.

 

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا ستاد کرونا لیست اساتید و دانشجویان را برای واکسینه کردن آنها از دانشگاه گرفته است، گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم هنوز لیستی از ما نخواسته‌اند. اما ستاد کرونا به ما اعلام کرده است اساتید و کارمندان دانشگاه و بخشی از دانشجویان در تابستان واکسینه خواهند شد اما اینکه در چه زمانی و چه میزان از دانشجویان اطلاع دقیقی نداریم.

 

وی افزود: درخواست مسئولان دانشگاه‌های بزرگ در جلسات مرتبط با موضوع واکسیناسیون، این بوده است که حداقل تمهیداتی اندیشیده شود که دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آغاز سال تحصیلی در دانشگاه حضور یابند.

 

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: بخش قابل توجهی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی با گذشت ۳ نیم‌سال هنوز دانشگاه را ندیده‌اند و این روند اصلاً خوب نیست.

 

حسینی با بیان این مطلب که واکسیناسیون دانشجویان نیمه حضوری می‌تواند مانند دانشجویان پیام نور با کمی تاخیر انجام شود، گفت: دانشگاه‌ها تقاضایشان شفاف است و امیدواریم واکسینه کردن دانشجویان تحصیلات تکمیلی هرچه سریع‌تر اتفاق بیفتد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: ما حداقل باید برای مهرماه ۱۴۰۰ شرایطی را فراهم کنیم که دانشجویانی که پایان نامه و کارهای عملی و آزمایشگاهی دارند در دانشگاه حضور پیدا کنند.‌

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->