برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

سهام اپل از مرز ۱۴۵ دلار عبور کرد

  • کد خبر: ۷۳۷۹۳
  • ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
سهام اپل از مرز ۱۴۵ دلار عبور کرد
ارزش سهام اپل که چهارشنبه به ۱۴۴.۵۷ دلار رسیده بود و به رکورد تاریخی ۱۴۵.۰۹ دلار نزدیک شده بود، حالا به ۱۴۵.۱۱ دلار رسیده و یک رکورد تاریخی را ثبت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اپل در ماه‌های آینده از آیفون‌های جدید رونمایی می‌کند که انتظار می‌رود با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شود. همین موضوع باعث افزایش ارزش سهام این غول کوپرتینویی شده و ارزش سهامش به بالای ۱۴۵ دلار رسیده است.

 

ارزش بازار این کمپانی نیز از ۲.۴ تریلیون دلار فراتر رفته و در نزدیکی ۲.۵ تریلیون دلار قرار دارد.

 

به گفته یکی از سرمایه‌گذاران، وضعیت اپل در ماه گذشته میلادی بهبود پیدا کرده: «اپل طی یک ماه گذشته وضعیتش تغییر کرده و در کوتاه‌مدت، چشم‌انداز تجاری آن بسیار خوب به نظر می‌رسد.»

 

ارزش سهام اپل تا به اینجای سال رشد نزدیک به ۹ درصدی را تجربه کرده و انتظار می‌رود در ادامه سال این رشد دو رقمی شود. سرمایه‌گذاران منتظر انتشار گزارش‌های مالی و البته معرفی آیفون‌های جدید هستند.

 

سهام اپل از مرز ۱۴۵ دلار عبور کرد

 

اپل با افزایش ارزش سهامش، به سرعت به ارزش بازار ۲.۵ تریلیون دلار نزدیک می‌شود و فاصله‌اش را با مایکروسافت که اخیرا ارزش بازارش به ۲ تریلیون دلار رسیده، افزایش می‌دهد. انتظار می‌رود ارزش بازار کوپرتینویی‌ها سال آینده میلادی به ۳ تریلیون برسد.

 

طبق گزارش‌ها، تحلیلگران انتظار دارند که اپل در فصل سوم سال مالی ۲۰۲۱ به درآمد ۷۲.۹ میلیارد دلاری دست پیدا کند که ۲۲ درصد بیشتر از درآمد ۵۹.۷ میلیارد دلاری آن در فصل سوم ۲۰۲۰ است.

 

بانک جی‌پی مورگان چند روز پیش در گزارشی اعلام کرد که فروش آیفون ۱۳ از نسل قبلی پیشی می‌گیرد و اپل می‌تواند در سال مالی ۲۰۲۲، ۲۲۶ میلیون آیفون بفروشد که بالاتر از پیش‌بینی و انتظار سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود. با توجه به فروش ۱۰۰ میلیونی سری آیفون ۱۲، چندان دور از انتظار نیست.

 

همین افزایش فروش احتمالی باعث شده جی‌پی مورگان منتظر رسیدن ارزش سهام اپل به ۱۶۵ تا ۱۷۰ دلار باشد.

 

منبع: دیجیاتو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->