معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

لارن یازده ساله، جوان‌ترین دانش آموخته دنیا

  • کد خبر: ۷۳۸۳۷
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
لارن یازده ساله، جوان‌ترین دانش آموخته دنیا
یک کودک اعجوبه یازده ساله با کسب مدرک کارشناسی فیزیک از دانشگاه آنتورپ بلژیک، به عنوان یکی از جوان‌ترین دانش آموخته‌های دنیا معرفی شده است.

یک کودک اعجوبه یازده ساله با کسب مدرک کارشناسی فیزیک از دانشگاه آنتورپ بلژیک، به عنوان یکی از جوان‌ترین دانش آموخته‌های دنیا معرفی شده است. عجیب‌تر اینکه این پسر فیزیک دان، دوره تحصیل سه ساله را فقط در یک سال به پایان رساند. لارن سیمونز موفق شد تا مدرک کارشناسی خود را با بالاترین نمره به پایان برساند.

 

لارن که هوش ذاتی فوق العاده‌ای دارد، حالا در سن یازده سالگی به یکی از نوابغ این رشته تبدیل شده است و بسیاری از استادان این حوزه آینده‌ای درخشان برای او متصورند. لارن که متولد شهر اوستنده بلژیک است، این شانس را داشت که در سن کمتری مدرک کارشناسی اش را دریافت کند، اما در سال۲۰۱۹ و در نه سالگی از دانشگاه آیندهوون هلند انصراف داد. زیرا مقامات این دانشگاه از صدور مجوز فارغ التحصیلی برای او تا رسیدن به سن ده سالگی خودداری می‌کردند.

 

این کودک یازده ساله در مصاحبه‌ای با روزنامه هلندی «De Telegraf» گفت: برایم مهم نیست که جوان‌ترین فارغ التحصیل باشم. کسب دانش برای من همه چیز است. این اولین قطعه پازل از هدف من برای جایگزینی اعضای بدن با قطعات مکانیکی است. جاودانگی هدف اصلی من است. من می‌خواهم بتوانم تا آنجا که ممکن است اعضای بدن را با قطعات مکانیکی جایگزین کنم. من یک مسیر را برای رسیدن به آن ترسیم کرده ام و شما می‌توانید آن را به عنوان یک پازل بزرگ ببینید. فیزیک کوانتوم و مطالعه کوچک‌ترین ذرات، اولین قطعه از این پازل است.


سیمونز در ادامه گفت که کسب و استفاده از دانش اهداف اصلی او در زندگی است و هدف دومش این است که با بهترین اساتید جهان کار کند، اما عجیب اینکه او می‌خواهد مغز آن‌ها را نیز بررسی کند و بفهمد که آن‌ها چگونه فکر می‌کنند. به گفته سخنگوی دانشگاه آنتورپ که نمرات لارن و فارغ التحصیلی او را تأیید کرده است، «سیمونز از مارس۲۰۲۰ در رشته کارشناسی فیزیک تحصیل می‌کند و اکنون با نمره ۸۵درصد فارغ التحصیل شده است که بالاترین نمره است.»

 

این استاد دانشگاه ادامه داد: «امسال او همچنین برخی از دروس دوره کارشناسی ارشد را گذراند و پس از تابستان، او رسما دوره کارشناسی ارشد خود را آغاز می‌کند.» حساب اینستاگرام لارن که توسط خانواده او اداره می‌شود و برای نمایش فعالیت‌های این پسر اعجوبه استفاده می‌شود، هم اکنون بیش از ۵۱هزار دنبال کننده دارد. این بدان معناست که خانواده لارن برای درمعرض نمایش گذاشتن فرزند شان و دیگر مسائل مشکلی ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->