نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

بازگشت گریزمان به مادرید| بمب معکوس در بارسلونا!

  • کد خبر: ۷۳۸۵۸
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
بازگشت گریزمان به مادرید| بمب معکوس در بارسلونا!
بمب تابستانی لالیگا در بارسلون منفجر می‌شود و به نظر می رسد باید به زودی شاهد بازگشت گریزمان به مادرید باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، ممکن است به‌زودی شاهد معاوضه سائول نیگز و آنتوان گریزمان بین اتلتیکومادرید و بارسلونا باشیم. سائول بیست‌وشش‌ساله، هافبک خلاق و تکنیکی اتلتیکو، اخیرا گزینه تغییر تیم و تجربه‌های جدید را به صورت جدی ارزیابی کرده است. او مدت‌هاست که به این موضوع فکر می‌کند و فقط نبود پیشنهاد‌های کلان برای اتلتیکومادرید جدایی او را غیرممکن ساخته است.

 

در ۲۴ ساعت اخیر لیورپول بار دیگر برای خرید سائول نیگز ابراز‌علاقه کرده است، اما پیشنهاد چهل‌میلیون‌یورویی مرسی‌سایدی‌ها موردقبول اتلتیکو قرار نمی‌گیرد. نباید فراموش کرد سائول تا سال‌۲۰۲۶ با روخی‌بلانکوس قرارداد داشته و بند فسخ صدوپنجاه میلیون‌یورویی در قرارداد او وجود دارد. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد معاوضه با گریزمان مهم‌ترین راه‌حل موجود خواهد بود. ستاره فرانسوی این‌قدر به بازگشت به اتلتیکومادرید علاقه‌مند است که حاضر است دستمزد خود برای انتقال دوباره به پایتخت را کاهش دهد.

 

همچنین بارسلونا برای حفظ مسی چاره‌ای جز ایجاد تعادل در پرداخت دستمزد‌های خود ندارد. بارسلونا برای کاهش سقف دستمزدهایش به‌صورت جدی به فروش گریزمان فکر می‌کند و بدین‌ترتیب مهاجم فرانسوی هم می‌تواند به اتلتیکو برگردد؛ تیمی که بهترین سال‌های فوتبالش را در آنجا داشته است. رفتن گریزمان به بارسا کمک می‌کند تا بتواند دستمزد مسی را نیز تأمین کند. بارسلونا به‌علت مشکلات مالی توان هزینه برای خرید بازیکنان را ندارد؛ اما معاوضه می‌تواند یکی از راهکار‌های آن‌ها برای تقویت ترکیبشان باشد.

 

تا چندی قبل بارسلونا تصور می‌کرد برای تقویت خط میانی خود واینالدوم را در فصل بعد در اختیار خواهد داشت؛ اما این ستاره هلندی به‌یک‌باره تغییر‌عقیده داد و لباس پاری‌سن‌ژرمن را به تن کرد. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد جذب سائول نیگز بهترین گزینه برای بلوگرانا خواهد بود. با توجه به حضور سرخیو آگوئرو و دیپای برای تقویت خط حمله، پذیرش جدایی گریزمان برای رونالد کومان راحت‌تر شده است و او ترجیح می‌دهد یک هافبک طراز‌اول مانند سائول راهی نوکمپ شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->