نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مشکل عجیب پیشکسوت بسکتبال مشهد| گم شدن مشکوک پلاک افتخار!

  • کد خبر: ۷۳۸۶۴
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
مشکل عجیب پیشکسوت بسکتبال مشهد| گم شدن مشکوک پلاک افتخار!
درحالیکه مدتی قبل پلاک افتخاری برای تجلیل از پیشکسوت ورزش مشهد بر سر در خانه این فرد نصب شد، اما سوال این روزها این است که چه کسی پلاک افتخار استاد «علی عبد احد» را برداشته‌است؟

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ یک مشکل عجیب برای پیشکسوت ارزنده بسکتبال استان، موجب ناراحتی همه اهالی ورزش شده است. ۲ شب قبل استاد «عبد احد»، از پیشکسوتان ارزنده بسکتبال استان، متوجه می‌شود که پلاک افتخار نصب شده بر سردر منزلش در جای خودش قرار ندارد. اینکه کسی آن را از جا در آورده یا ربوده شده، موضوعی است که اکنون جواب روشنی ندارد، ولی داستان از چیزی که به نظر می‌رسد اندکی پیچیده‌تر است و این قصه سر دراز دارد.

ماجرای یک پلاک جنجالی

شهریور ۱۳۹۶ تربیت بدنی شهرداری مشهد در راستای طرح بسیار خوب نصب پلاک افتخار بر سردر منزل پیشکسوتان و بزرگان ورزش شهر، یکی از این پلاک‌ها را بر سردر منزل استاد عبد احد نصب کرد، اما این اتفاق برخلاف همه موارد دیگر با واکنش یکی از مالکان آپارتمان چهارطبقه‌ای مواجه می‌شود که استاد در آنجا زندگی می‌کند. درحالی که طرح پلاک افتخار با استقبال همسایه‌های پیشکسوتان همراه شده و هرجا شهرداری این کار را کرده است، مردم تشویقش کرده اند، در این مورد خاص یکی از همسایه‌ها با توجیه مشاع بودن ملک نه تنها روی خوشی به این کار شهرداری نشان نداد، بلکه با سماجت زیاد تلاش کرد این پلاک را از طریق مراجع قانونی بردارد.

 

پادرمیانی برخی اهالی ورزش و حتی مدیران تربیت بدنی شهرداری برای منصرف کردن این فرد به جایی نمی‌رسد تا اینکه ۲ شب قبل که ظاهرا برق محله رفته بوده، این پلاک گم شده یا بهتر است بگوییم برداشته شده است! اینکه گم شدن پلاک به اختلاف استاد عبد احد و همسایه اش ربط دارد یا نه، به هیچ وجه معلوم نیست و مسلما قانون درباره آن نظر می‌دهد، اما این اتفاق حال استاد عبد احد را بد کرده است. پلاکی که در همه موارد دیگر باعث خوش حالی همسایه‌ها شده و به نوعی یک برند برای ساختمان و حتی اهالی محل شده است، در این مورد خاص و عجیب برای این پیشکسوت بسکتبال استان که از اهالی موسپیدکرده رسانه نیز هست، به شدت دردسرساز شده است.


۴ سال پیش که پلاک افتخار عبد احد در یک مراسم صمیمی سردر منزل او نصب شد، استاد در جمع حاضران با صدایی بغض آلود گفته بود: این پلاک روی قلب من نصب شده است. درست است که به نام من است، اما متعلق به خانواده بسکتبال است.

 

بیانیه انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان

به دنبال گم شدن پلاک افتخار استاد عبد احد، انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان ورزشی با صدور بیانیه‌ای خواستار روشن شدن این ماجرا شد. در بخش‌هایی از این بیانیه که روز گذشته منتشر شد، آمده است: در پی گم شدن پلاک افتخار استاد علی عبد احد که به وسیله تربیت بدنی شهرداری بر سردر منزل ایشان نصب شده بود، وظیفه خود می‌دانیم مراتب اعتراض جامعه رسانه‌ای ورزش را از این اتفاق تأسف بار ابراز و اعلام کنیم تا رسیدن به نتیجه مدنظر و نصب دوباره این پلاک پیگیری‌ها و رایزنی هایمان را دنبال خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->