سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات جلسه نوبخت در مورد رتبه‌بندی معلمان و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان (۲۰ تیر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۳۸۹۴
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
  • ۱
جزئیات جلسه نوبخت در مورد رتبه‌بندی معلمان و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان (۲۰ تیر ۱۴۰۰)
فرج کمیجانی، دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در مورد موارد مطرح شده در جلسات رئیس سازمان برنامه و بودجه، پیرامون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و رتبه‌بندی معلمان گزارشی را ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، متن گزارش فرج کمیجانی به این شرح است:

محضر مبارک فرهنگیان فرهیخته و بازنشستگان عزیز در سراسر ایران اسلامی

بدینوسیله به استحضار می‌رساند که دیروز با دعوت سازمان برنامه و بودجه از نمایندگان تشکل‌های رسمی فرهنگیان راس ساعت ۱۸ جلسه ایی با دستور (بررسی مطالبه فرهنگیان سراسر کشور در خصوص تکمیل و رفع نقص از اجرای فوق العاده ویژه انجام شده در سال ۱۳۹۹ همانند دستگاه‌های دیگر) با حضور آقای دکتر محمدباقر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، آقای مهندس طاهری مدیر آموزش و پروش عمومی و فنی و حرفه‌ایی سازمان برنامه و بودجه، آقای میرزاده مشاور ارشد رئیس سازمان برنامه و بودجه، فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، آقای علیمحمد مصلحی به نمایندگی از انجمن اسلامی معلمان، آقای عادل خالقی از جامعه اسلامی فرهنگیان، خانم سیما زنجانی مدیر ابرگروه کشوری پیگیری مطالبات فرهنگیان، آقای حسن یوسفیان به نمایندگی از دکتر معلمان، آقای جعفری یزدی، خانم شکیبا کرمی، غدیر قاسمی به نمایندگی از نومعلمان، رامین کریمی نیا از سازمان معلمان، علیرضا دهقان از گروه فرهنگیان ۱۰۰، حسین آقامیری، حسین ضرغامی در محل سازمان برنامه و بودجه تشکیل و پس از سه ساعت بحث و تبادل نظر جدی، با حسن نظر آقای دکتر نوبخت در خصوص موارد ذیل اتخاذ تصمیم گردید.

مقرر شد در بحث اعطای فوق العاده ویژه به فرهنگیان همانند سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها یعنی تا سقف ۳۵٪؜ حقوق و فوق العاده‌های مستمر به نحوی که متوسط پرداختی از ۶۰٪؜ سقف تجاوز نکند، به همه کادر اداری و آموزشی وزارت آموزش و پرورش (۲۱٪؜ تا ۲۷٪؜) با تاریخ اجرای ۱۴۰۰/۱/۱ تعلق و احکام مربوط در اسرع وقت توسط وزارت اموزش و پرورش صادر گردد.

لازم به یادآوری هست که فوق العاده ویژه در سال ۱۳۹۹ با موافقت آقای نوبخت از ۹٪؜ تا ۲۱٪؜ و میانگین ۱۴/۵ ٪؜ به اسم رتبه بندی انجام شده بود و تعدادی از معلمان آموزش و پرورش از مزایای ان برخوردار شده بودند که با مصوبه جلسه امروز و صدور احکام کارگزینی جدید احکام قبلی اصلاح خواهد شد و همه کادر اداری و اموزشی شاغل در آموزش و پروررش از مزایای آن (۲۱٪؜ لغایت ۲۷٪؜) برخوردار خواهند شد.

آنچه از فوق العاده ویژه ۵۰٪؜ درصدی اسم برده می‌شود یک پیشنهاد است که در مراکز تصمیم گیری در حال بررسی میباشد در صورت تصویب درهیات دولت برای همه دستگاه‌ها خصوصا برای کادر آموزشی و اداری آموزش و پرورش هم احکام کارگزینی مطابق با مصوبه جدید هیات وزیران مجددا اصلاح خواهد شد.

بحث رتبه بندی معلمان که دولت لایحه انرا به مجلس تقدیم کرده وکلیات ان در صحن علنی مجلس تصویب و جزییات ان در کمسیون آموزش و تحقیقات بررسی و تصویب شده است که بزودی در صحن علنی به تصویب نمایندگان مجلس خواهد رسید پس از ابلاغ بر اساس مفاد مختلف مصوبه نمایندگان محترم مجلس با تاریخ اجرای ۱۴۰۰/۱/۱ در یک آیتم جداگانه در احکام کارگزینی درج (معادل ۸۰٪؜ حقوق اعضای هیات علمی همتراز) به انجام خواهد رسید.

درخصوص پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹ مجددا اقای نوبخت تاکید نمودند که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ حتما پاداش این بازنشستگان عزیز پرداخت خواهد شد.

در خصوص ارائه لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان طبق فرمایش اقای دکتر نوبخت مصوبه هیات دولت (لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان) به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است که نمایندگان مجلس در صورت صلاحدید می‌توانند تقاضای فوریت نمایند.

هر میلغی که به شاغلین سازمان‌ها و وزاتخانه‌های مختلف الان اضافه می‌شود چه فوق العاده ویژه چه رتبه بندی بدلیل اینکه با این افزایش‌ها بین میانگین حقوق شاغلین و بازنشستگان فاصله ایجاد میشوددر صورت تصویب و ابلاغ لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان در مهر ماه مجدد همسان سازی حقوق شاغلین وبازنشستگان طبق دستورالعمل جدید حتما اجرایی خواهد شد.

برای ترمیم حقوق خدمتگزاران و سریداران مدارس قبل از جلسه ما، توسط اقای دکتر نوبخت، اقای حاجی میرزایی وزیر اموزش و پرورش و اقای الهیار تصمیمات خوبی گرفته شده بود که میزان افزایش حقوق ان‌ها حتما از فوق العاده ویژه بیشتر خواهد بود، که مقرر شد از طرف وزارت اموزش و پرورش پیگیری‌های لازم جهت انجام توافقات فی مابین اقدام نماید.

در خصوص زمان اعطای فوق العاده مناطق جنگی به بازنشستگان استان‌های مناطق جنگی طرح موضوع شد که بیان گردید، سازمان برنامه و بودجه منتظر دریافت پاسخ استعلام انجام شده از معاونت حقوقی رئیس جمهور می‌باشد. تا زمان وصول پاسخ باید صبر پیشه کرد.

instagram.com/bazneshasteh.news

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
0
ممنونم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->