نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

پاسخ استقلال به اظهارات گل‌محمدی: گستاخانه و بی پایه است!

  • کد خبر: ۷۳۹۰۴
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
پاسخ استقلال به اظهارات گل‌محمدی: گستاخانه و بی پایه است!
باشگاه استقلال واکنش تندی به اظهارات اخیر یحیی گل محمدی نشان داد و حتی در پاسخ به اظهارات اخیر سرمربی پرسپولیس از لفظ گستاخ استفاده کرده است!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، اظهارات اخیر یحیی گل محمدی درباره باشگاه استقلال، منجر به صدور بیانیه‌ای از سوی باشگاه استقلال علیه سرمربی پرسپولیس شد. بیانیه‌ای که درآستانه دربی بر حواشی و حساسیت‌های این بازی خواهد افزود. در بیانیه باشگاه استقلال چنین آمده است: بعد از اظهارات خلاف واقع، گستاخانه و البته بی پایه و اساس یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص مجموعه باشگاه استقلال، این باشگاه از این مربی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد و قطعا این مربی باید در این محاکم پاسخگو باشد.

با اینحال ذکر چند نکته در جواب سرمربی پرسپولیس خالی از لطف نیست.

۱/ اعداد و ارقامی که آقای گل‌محمدی درباره تیم استقلال اعلام می‌کند، متصل به کدام مرجع و منبع است؟ اگر ایشان تنها بر روی برخی شنیده‌ها و شایعات حکم می‌کند، آیا به باشگاه استقلال هم این اجازه را می‌دهند که درباره مطالب مطرح شده در ماه‌های گذشته پیرامون ارتباط ایشان با افرادی مثل آقای میم و آقای گاف، قضاوت کند؟

۲/ انتشار قرارداد‌ها مقوله‌ای مربوط به بازیکنان است و با توجه به سوابق قبلی باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال از آقای گل‌محمدی در خواست می‌کند ابتدا ایشان قرارداد شخص خودش و دستیارانش را منتشر کند. در ادامه نیز برای بی حرف و حدیث ماندن مسائل، قرارداد‌ها از سوی مراجع ذیربط منتشر شود.

۳/ این هم از طنز ماجراست که سرمربی پرسپولیس و دستیارش به اندازه یک کتاب علیه استقلال صحبت می‌کنند و در نهایت هم می‌گویند برخلاف حریف تمرکز ما روی کار خودمان است!

۴/ ترجیح باشگاه استقلال بر عدم وارد شدن در این مباحث بوده، اما بدیهی است که این باشگاه در مقابل ایراد تهمت‌ها و استفاده از واژه‌های غیر اخلاقی همچون "هوچی گری" ساکت نبوده و قاطعانه از منافع ارکان باشگاه حمایت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->