سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک
سرخط خبرها

احضار سفیر اسلوونی به وزارت امور خارجه | حضور در گردهمایی مجازی منافقین کار دست پانشا داد

  • کد خبر: ۷۳۹۰۵
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
احضار سفیر اسلوونی به وزارت امور خارجه | حضور در گردهمایی مجازی منافقین کار دست پانشا داد
در پی اقدام غیرقابل قبول و خارج از عرف دیپلماتیک نخست وزیر اسلوونی در حضور در گردهمایی مجازی منافقین، سفیر این کشور در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در پی اقدام غیرقابل قبول و خارج از عرف دیپلماتیک نخست وزیر اسلوونی در حضور در گرد همایی مجازی منافقین، سفیر این کشور در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.

 

به دنبال حضور «یانز یانشا» نخست وزیر اسلوونی در نشست مجازی گروهک منافقین، دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل مدیترانه و شرق اروپای وزارت امور خارجه، خانم «کریستینا رادی» سفیر اسلوونی در ایران را به وزارت امور خارجه احضار و ضمن اعلام مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اقدام و اتهامات بی پایه ‌و اساس مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران یادداشت اعتراض رسمی کشورمان به دولت اسلونی را به وی ابلاغ کرد.

 

در این ملاقات تأکید شد حضور مجازی نخست وزیر اسلوونی در محفل یک گروهک تروریستی و منفور نزد ملت بزرگ ایران و اظهارات خلاف واقع و سخیف این مقام اسلوونیایی بر خلاف عرف دیپلماتیک و روح حاکم بر روابط دوجانبه بوده و محکوم می باشد. ضمن اینکه حمایت از یک گروهک تروریستی برخلاف منشور سازمان ملل متحد و اصول شناخته شده بین المللی و ارزش‌های حقوق بشری است ‌و تحت هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

 

در همین رابطه درخواست ارائه توضیح از سوی دولت اسلوونی بعمل آمد.

 

سفیر اسلوونی در جریان این احضار تأکید کرد مراتب اعتراض شدیداللحن کشورمان را به فوریت به لوبلیانا گزارش خواهد کرد.

 

منبع: اداره کل اطلاع‌ رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->