نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فرصت تاریخ‌سازی جوانان بسکتبال از دست رفت

  • کد خبر: ۷۳۹۱۲
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
فرصت تاریخ‌سازی جوانان بسکتبال از دست رفت
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با تقبل شکست ۸۴ - ۶۱ مقابل ترکیه، برای کسب مقام یازدهم به دیدار میزبان مسابقات می‌رود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های ملی بسکتبال جوانان ایران و ترکیه در رده‌بندی مقام‌های نهم تا دوازدهم جام جهانی زیر ۱۹ سال ۲۰۲۱ لتونی به مصاف هم رفتند و در نهایت ترکیه پیروز این میدان شد.

کوارتر نخست
هادی لکزایی‌فرد و امیرحسین یازرلو ایران را ۶ بر صفر پیش می‌اندازند. ترکیه ۵ امیتاز می‌گیرد، اما این امتیازات روی اسکوربورد. ثبت نمی‌شوند. پارسا فلاح ایران را به ۱۰ می‌رساند. آدم بونا در ریباند حمله موفق بد بعدی ترکیه را می‌گیرد. میدرنج فلاح موفق است. فورکان حاتالی هم برای حریف امتیاز می‌گیرد. ۳ امتیازی علی شهریاری، ترک‌ها را وادار به گرفتن وقت استراحت می‌کند. در بازگشت پرتاب ترک‌ها از کرنر به سبد می‌رود و اختلاف به ۴ کاهش می‌یابد تا کوارتر نخست ۱۵ - ۱۱ به سود تیم کشورمان باشد.

کوارتر دوم
ترکیه بازی بهتری در ۱۰ دقیقه دوم به نمایش می‌گذارد و فشار دفاعی این تیم زیاد می‌شود مرت امره ابتدا با دو پرتاب آزاد و سپس با لی‌آپ بازی را در ۱۵ مساوی می‌کند. پارسا با یک پرتاب آزاد موفق برتری را پس می‌گیرد، اما آدم بونا سریع جواب می‌دهد. ۳ امتیازی رضا نظری کیا به موقع وارد سبد حریف می‌شود، اما شوت دقیق دیوید ماتاف باز هم کار را به تساوی می‌کشد. دو پرتاب آزاد علی شهریاری وارد سبد ترکیه می‌شود تا حساب کار ۲۵ - ۱۹ شود، اما از این لحظه به بعد، ترکیه به خود می‌آید و تنها یک امتیاز می. دهد و در عوض ۱۵ امتیاز می‌گیرد تا ۳۶ - ۲۶ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
ایران بازهم شروع خوبی دارد و ۴ امتیاز پیاپی به دست آورد. اما ترک‌ها به خود می‌آیند و چند سبد پیاپی می‌گیرند تا ۴۱ - ۳۰ پیش بیفتند. هادی لکزایی‌فرد اختلاف را با یک پرتاب آزاد موفق به ۱۰ کاهش می. دهد، اما تیبت گورنر آنطرف امتیاز می‌گیرد. نصرت یازرلو دو پرتاب آزاد موفق دارد. آنطرف ترک‌ها به ۴۵ می‌رسند. یکی از دو پرتاب آزاد سورنا علی‌زاده موفق است. بازی پست آپ دیود متاف سبد بعدی را برای حریف دارد. امیرحسین یازرلو پشت خط پرتاب آزاد، بی اشتباه است. شوت ۳ امتیازی ترک‌ها را به ۵۰ می‌رساند. شهریاری اختلاف را کمتر می‌کند. ۳ بعدی را هم گورنر می‌زند. پیتر گریگوریان، ایران را به ۴۰ می‌رساند. ایران در لحظات آخر این وقت بازهم ۳ می‌خورد.

کوارتر چهارم
پارسا سبد اول را می‌گیرد، اما تونات بازهم برای ترک‌ها ۳ می‌گیرد. رضا نظری کیا اندوان می‌گیرد تا اختلاف دوباره به ۱۰ برسد. اما دست ترک‌ها گرم شده و ۳ امتیازی دیوید ماتاف، اختلاف را بیشتر می‌کند. فلوتر نظری‌کیا سبد بعدی است، اما بگیت اوتان ۳ بعدی را می‌زند. سرسختی پارسا سبد بعدی را برای ما دارد. دیوید ماتاف پشت خط پرتاب آزاد، ۳ پرتاب و ۳ امتیاز می‌گیرد. پارسا روی پاس تماشایی شهریاری سبد بعد را برای ما دارد. ترک‌ها در ضدحمله انتقالی به ۷۰ می‌رسند، تا نوری درخواست وقت استراحت کند. در بازگشت ما ۳ می‌زنیم و ترک‌ها به ۷۲ می‌رسند. ترک‌ها چند امتیاز پیاپی می‌گیرند تا به ۷۸ برسند و اختلاف ۱۹ بشود.۳ امتیازی امره اکیزوگلو ترکیه را به ۸۱ هم می‌رساند. ۳ امتیازی ما اختلاف را به ۲۰ کاهش می‌دهد. پرتاب ۳ امتیازی برکه بیوکتنسی پایان بخش این دیدار است. ترکیه با برتری ۸۴ - ۶۱ حریف استرالیا در بازی نهم دهمی می‌شود و جوانان ایران باید در یک دیدار تکرار برای کسب عنوان‌های یازدهمی دوازدهمی برابر لتونی قرار بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->