حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتیجه بازی انگلیس و ایتالیا در فینال یورو+ ویدئو گل‌ها| قهرمانی آتزوری در ویمبلی

  • کد خبر: ۷۳۹۵۶
  • ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۷
نتیجه بازی انگلیس و ایتالیا در فینال یورو+ ویدئو گل‌ها| قهرمانی آتزوری در ویمبلی
تیم ملی ایتالیا موفق شد انگلیس را در ضربات پنالتی شکست دهد و قهرمان یورو شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی ایتالیا در نهایت موفق شد به قهرمانی یورو ۲۰۲۰ دست یابد.

شاگردان مانچینی در فینال در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش مقابل انگلیس به تساوی ۱ بر ۱ دست یافتند و در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود.

برای تیم ملی ایتالیا، براردی، برناردسکی و بونوچی پنالتی های خود را تبدیل به گل کردند و بلوتی و جورجینیو در برابر پیکفورد ناکام بودند.

در آن سو هری کین و مگوایر پنالتی‌های خود را توانستند وارد دروازه دوناروما و ایتالیا کنند، اما رشفورد پنالتی خود را به تیرک زد و سانچو و ساکا نیز مقابل دوناروما مغلوب شدند.

جردن پیک‌فورد، هری مگوایر، جان استونز، کایل واکر، دکلاین رایس (هندرسون، دقیقه ۷۴)، کالوین فیلیپس، لوک شاو، تریپیر (ساکا، دقیقه ۷۰)، رحیم استرلینگ، ماونت (جک گریلیش، دقیقه ۹۹) و هری کین، بازیکنان انگلیس در فینال بودند و در آن سو در ترکیب قهرمان یورو، ایتالیا جان لوئیجی دوناروما، امرسون (فلورنزی، دقیقه ۱۱۸)، کیه‌لینی، لئوناردو بونوچی، دی لورنزو، وراتی (لوکاتلی، دقیقه ۹۶)، جورجینیو، بارلا (کریستانته، دقیقه ۵۴)، اینسینیه (بلوتی، دقیقه ۹۱)، ایموبیله (براردی، دقیقه ۵۴) و کیه‌زا (برناردسکی، دقیقه ۸۵) حضور داشتند.

تعویض کیه‌زا به دلیل مصدومیت این بازیکن انجام شد. جورجینیو نیز در نیمه نخست مصدوم شد، اما توانست به بازی برگردد و تا پایان در زمین حضور داشته باشد.

ویدئو گل لوک شاو در فینال یورو به ایتالیا

 

ویدئو گل بونوچی به انگلیس در فینال یورو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->