حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال در مسیر خوشبختی

  • کد خبر: ۷۳۹۹
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳
استقلال در مسیر خوشبختی
شاگردان استراماچونی به‌دنبال سومین پیروزی پیاپی
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر امروز با برگزاری ۵ مسابقه به پایان خواهد رسید. استقلال که کم‌کم روی دور افتاده است، در ورزشگاه آزادی مقابل سایپا صف‌آرایی می‌کند و مصطفی دنیزلی، شاگردانش را برای جدال با نساجی به قائم‌شهر می‌برد. سپاهان، دیگر مدعی لیگ امسال هم در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

تراکتور به گربه سیاهش رسید
تیم‌های فوتبال نساجی و تراکتور، در نخستین بازی امروز، با هم رقابت می‌کنند. تیم فوتبال نساجی تا پایان هفته ششم، ۲ پیروزی، ۳ تساوی و یک شکست داشته و در رده پنجم جدول است. شاگردان مهاجری با پیروزی بر تراکتور، ۱۲ امتیازی می‌شوند و می‌توانند خود را به کورس قهرمانی برسانند. در صورت شکست نساجی در این مسابقه، ممکن است شاگردان مهاجری ۵ پله سقوط کنند. تراکتوری‌ها تا پایان هفته ششم، ۴ پیروزی و ۲ تساوی داشته‌اند. تراکتور هم‌امتیاز با سپاهان صدرنشین است و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده اصفهان، در رده دوم جدول حضور دارد. شاگردان دنیزلی اگر در این مسابقه پیروز شوند و سپاهانی‌ها هم از گل‌گهر شکست بخورند، می‌توانند صدرنشینی را در نوزدهمین دوره لیگ برتر تجربه کنند. البته تراکتور اگر نتیجه را به نساجی واگذار کند، ممکن است یک پله سقوط کرده و به رده سوم برود.

بازگشت کامپیوتر به لیگ
گل گهری‌ها پس از اخراج بگوویچ از این تیم، با مجید جلالی قرارداد بستند. گل‌گهر تا پایان هفته ششم لیگ، با ۳ تساوی، ۳ شکست و گرفتن فقط ۳ امتیاز، در رتبه پانزدهم جدول شانزده‌تیمی لیگ قرار دارد. شاگردان جلالی برای فرار از منطقه خطر فقط باید به پیروزی در این دیدار خانگی فکر کنند. در صورت شکست گل گهر از سپاهان و پیروزی شاهین بر نفت مسجدسلیمان، شاگردان جلالی به رتبه شانزدهم جدول سقوط می‌کنند. سپاهان که وضعیت متفاوتی با گل‌گهر دارد، تا پایان هفته ششم با ۴ پیروزی، ۲ تساوی و ۱۴ امتیاز، صدرنشین لیگ نوزدهم است. شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی بر گل‌گهر می‌توانند صدرنشینی‌شان را تثبیت کنند، اما اگر شکست بخورند، در صورت پیروزی سایر مدعیان ممکن است ۴ پله سقوط کنند. البته به‌نظرنمی‌رسد سپاهان در این دیدار، کار سختی داشته باشد.

جدال حساس همسایه‌ها در جدول
شاگردان ابراهیم صادقی در تیم سایپا، تا پایان هفته ششم لیگ، ۲ پیروزی، یک تساوی و ۳ شکست داشته‌اند و در رده نهم جدول حضور دارند. سایپایی‌ها در صورت پیروزی بر استقلال می‌توانند صعود ۴ پله‌ای را تجربه کنند و اگر شکست بخورند، ممکن است در صورت پیروزی تیم‌های انتهای جدولی، به منطقه خطر نزدیک شوند. شاگردان استراماچونی برخلاف انتظار، با گرفتن ۶ امتیاز از ۶ بازی، در رده یازدهم لیگ هستند. استقلالی‌ها تا پایان هفته ششم، ۲ تساوی، ۳ شکست و فقط یک پیروزی به‌دست‌آورده‌اند. آبی‌پوشان اگر بتوانند در خانه سایپا به پیروزی برسند، می‌توانند صعود ۳ پله‌ای را تجربه کنند، اما اگر نتوانند در این مسابقه نتیجه بگیرند، ممکن است در صورت پیروزی تیم‌های انتهای جدول، به رده پانزدهم سقوط کنند. استراماچونی برای این دیدار، ۴ بازیکن را به سبب محرومیت و آسیب‌دیدگی، در اختیار نخواهد داشت. هروویه میلیچ، سیاوش یزدانی و عارف غلامی، به سبب محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، نمی‌توانند در این دیدار بازی کنند. همچنین علی دشتی، خرید پرسر و صدای ابتدای فصل استقلال هم با تصمیم سرمربی این تیم، فعلا از حضور در این باشگاه منع شده است.

استراماچونی: فشار زیادی تحمل کردیم
آندره‌آ استراماچونی، ظهر دیروز در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: این بازی حتما سخت خواهد بود که دلایل گوناگونی دارد. دلیل نخست این است که ما نیروی زیادی را در مسابقات حذفی گذاشتیم و فشاری که تحمل کردیم، علاوه بر فشار فیزیکی، فشار روانی هم برای ما به‌همراه داشت. این لیگ برای ما خیلی سخت شده، چون سخت است چند بازیکن را در همه بازی‌ها داشته باشم. یکی دیگر از دلایل سخت‌شدن این بازی، استراحت بیشتر تیم سایپا است. ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم و حتما با ۱۰۰ درصد توان به دیدار آن‌ها می‌رویم. من برای این بازی، نگرانی‌های خودم را دارم. به همین دلیل به بازیکنانم گفتم که برای ما مهم است به روندی که در پیش رو داریم، ادامه دهیم. روشی که حریف بازی می‌کند، این است که توپ مستقیم را در دستور کار قرار می‌دهند و این مساله کار پرسینگ را برای ما سخت می‌کند. من کمتر دیده‌ام تیمی در لیگ با ۲ مهاجم بازی کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->