نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

حلیمیان: با ۲ مسابقه به رتبه ۳۷ جهان صعود کردم

  • کد خبر: ۷۳۹۹۸
  • ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
حلیمیان: با ۲ مسابقه به رتبه ۳۷ جهان صعود کردم
ملی‌پوش مشهدی تیروکمان از تجربه حضور در جام‌جهانی پاریس و سوئیس می‌گوید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ ملی‌پوش مشهدی تیروکمان از تجربه حضور در رقابت‌های بین‌المللی بعد از یک‌سال‌ونیم تعطیلی می‌گوید.
حدود ۲ هفته پیش بود که تیم‌ملی کامپوند و ریکرو ایران راهی مسابقات جام‌جهانی پاریس شدند و تیم کامپوند بانوان ایران نیز با ترکیب گیسا بایبوردی، راحله فارسی و ویدا حلیمیان راهی این رقابت‌ها شد. پیش از این نیز آن‌ها در سوئیس حاضر شده بودند و نتایج بسیار بهتری کسب کرده بودند، اما نتوانستند این نتایج را در فرانسه تکرار کنند. ویدا حلیمیان، کماندار مشهدی، مسافر این ۲ اعزام بود و توانست بعد از ۱۵ ماه دوری از رقابت‌ها، در عرصه بین‌المللی شرکت کند. او حالا حدود ۱۰ روز است که به مشهد بازگشته و قرار است به‌زودی تمریناتش را از سر بگیرد.


بعد از یک‌سال‌ونیم دوری اعزام شدیم

او درباره مسابقاتی که پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: سال گذشته هیچ اردویی برای تیم‌ملی برگزار نشد، اما در سال جدید تمرینات آغاز شد و با توجه به ازسرگیری برگزاری رقابت‌های بین‌المللی، برای اعزام تیم‌ملی برنامه‌ریزی شد. ۳ مسابقه در قالب کاپ جهانی برگزار شد که در مرحله اول که در گواتمالا برگزار شد، ایران شرکت نکرد، اما تیم کامپوند و ریکرو ایران به مسابقات سوئیس و فرانسه اعزام شد. به‌دلیل برگزاری مسابقات المپیک، امسال یکی از کاپ‌ها برگزار نشد.


حلیمیان گفت: مسابقات برای کمانداران خوب بود. بیش از یک‌سال از مسابقات خبری نبود و از رقابت‌ها دور بودیم و به همین دلیل برای بازگشت به آمادگی گذشته موقعیت بسیار خوبی بود. در سوئیس و در بخش انفرادی عملکرد بسیار خوبی داشتم. وضعیت آب‌وهوایی سوئیس بسیار سخت بود. زیرا از آب‌وهوای گرم تابستانی راهی کشوری شدیم که آب‌وهوایی سرد و بارندگی داشت. با این حال، رکورد خوبی را به ثبت رساندیم. در بخش تیمی چهارم شدیم. در اصل باید روی سکوی سومی می‌ایستادیم، اما فقط به‌خاطر یک تیر و بدشانسی این عنوان را از دست دادیم. به‌دلیل مشکل تجهیزاتی، یکی از تیر‌ها زده نشد و همان بدشانسی بزرگ ما را از مدال سومی دور کرد. البته در این دوره مربی ما نیز به‌دلیل مثبت‌بودن تست کرونا، تیم را در مسابقات همراهی نکرد.


او ادامه داد: در فرانسه نیز انگیزه زیادی داشتیم. در انفرادی نهم شدم و حتی می‌توانستم به مرحله بالاتر نیز صعود کنم، ولی در بخش تیمی نتیجه خوبی کسب نکردیم. با این حال و با توجه به کیفیت تجهیزات و دوربودن طولانی از مسابقات، می‌توان نتیجه را قابل قبول دانست.


تجهیزاتمان باید به‌روزرسانی شود

ملی‌پوش مشهدی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه من تجهیزاتم را سال ۲۰۱۹ تغییر دادم، در عرصه بین‌المللی و قهرمانی جهان ورزشکاران باید سال‌به‌سال تجهیزاتشان را به‌روز کنند و تجهیزات من الان قدیمی محسوب می‌شود. با نرخ ارز و مشکلات اقتصادی موجود، وضعیت بسیار سختی برای ورزشکاران ایجاد شده است و هر شخص باید خودش تجهیزاتش را تأمین کند. فدراسیون در این رقابت‌ها فقط تأمین تیر‌های ملی‌پوشان را بر عهده گرفت. فدراسیون‌ها باید در تأمین تجهیزات از ملی‌پوشان حمایت کنند، اما بودجه‌ها و اوضاع مالی سخت دست آن‌ها را بسته است. او درباره بهبود توجه به کمانداران کامپوند گفت: در گذشته تفاوت شایان توجهی بین کامپوند و ریکرو بود و فدراسیون نگاهی دیگر به این موضوع داشت. آن هم به این دلیل که ریکرو المپیکی است و کامپوند در المپیک حضور ندارد.

 

با این حال، فدراسیون امسال عملکرد خوبی داشت و تیم کامپوند نیز به ۲ جام‌جهانی اعزام شد که برای ما بسیار مهم بود. البته فدراسیون جهانی به‌دنبال این است که اوضاع را برای کامپوند بهتر کند. حضور این ماده در المپیک ۲ دوره آینده، یعنی المپیک ۲۰۲۸ آمریکا قطعی شده است، اما به‌دنبال این هستند که در المپیک ۲۰۲۴ فرانسه به‌صورت آزمایشی نیز کامپوند را برگزار کنند. کامپوند ایران از گذشته بسیار قوی بوده است و جزو تیم‌های خوب مسابقات بوده‌ایم. اگر در این مدت هزینه و توجه بیشتری به این ماده شود، بی‌شک می‌توانیم در المپیک حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.


به رتبه ۳۷ جهان صعود کردم

حلیمیان با اشاره به رقابت‌های بین‌المللی که پیش روی ورزشکاران است، تصریح کرد: اوایل مهر مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا را پیش رو داریم که برای ما بسیار مهم است، اما به اعزام چندان خوش‌بین نیستیم. زیرا فدراسیون با مشکلات اقتصادی روبه‌روست و اعلام کرده‌اند که همه بودجه سال را در این چند مسابقه اخیر هزینه کرده‌اند. شرکت در مسابقات بین‌المللی رنکینگ ورزشکاران را بهبود می‌بخشد. من درحالی‌که چندسال از رقابت‌ها دور بودم، رتبه‌ام افت کرد و سه‌رقمی شده بود، اما با شرکت در ۲ رویداد اخیر توانستم به رتبه ۳۷ جهان بازگردم. در صورت اعزام به آمریکا می‌توانستم رتبه‌ام را به عدد تک‌رقمی گذشته بازگردانم.


از اندک‌ورزشکاران بدون واکسن بودیم

او درباره حضور در مسابقات بین‌المللی در وضعیت ویژه کرونایی اظهار کرد: از نظر فنی چندان تأثیری نداشت و فقط برخی سختی‌ها به آن اضافه شده بود. تست‌های ورودی گرفته می‌شد و می‌دانستیم که جو مسابقات ایمن است. کاروان ایران جزو معدود کسانی بودند که واکسن دریافت نکرده بودند. ورزشکاران کشور‌های دیگر واکسن زده بودند. براساس قانون مسابقات نیز در حین تیرزدن باید ماسک می‌زدیم و این موضوع کمی کار را سخت می‌کرد. در فرانسه نسبت به سوئیس سخت‌گیری بیشتر بود. از بدو ورود قرنطینه شدیم، اما درمجموع هر ۲ رویداد به بهترین شکل برگزار شد.


این ملی‌پوش مشهدی درباره وضعیت کنونی‌اش گفت: در این ۱۰ روز اخیر استراحت داشته‌ام و قرار بود اردوی تمرینی تیم‌ملی از سر گرفته شود، اما احتمالا دیرتر برگزار خواهد شد. به همین دلیل به‌زودی تمریناتم را در سایت خصوصی در مشهد دنبال خواهم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->