هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

اولین تریلر بازی FIFA 22 | جزئیات و زمان عرضه بازی

  • کد خبر: ۷۴۰۲۶
  • ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
اولین تریلر بازی FIFA 22 | جزئیات و زمان عرضه بازی
الکترونیک آرتز با انتشار تریلری رسما از بازی FIFA 22 و زمان عرضه‌اش رونمایی کرد. تصویر کیلیان امباپه یک‌بار دیگر روی پوستر این بازی قرار گرفته است.

شهرآرانیوز - الکترونیک آرتز با انتشار تریلری رسما از بازی FIFA 22 و زمان عرضه‌اش رونمایی کرد. تصویر کیلیان امباپه یک‌بار دیگر روی پوستر این بازی قرار گرفته است.

 

بازی فیفا ۲۲ در تاریخ یک اکتبر (۹ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. نسخه نسل هشتمی بازی که برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد، برخی از ویژگی‌های جدید بازی را نخواهد داشت. نسخه پی‌سی بازی نیز در بهره‌برداری از ویژگی‌های جدید بازی با محدودیت‌هایی مواجه خواهد بود. 

 

فیفا 22 تکنولوژی جدیدی به نام هایپرموشن HyperMotion خواهد داشت که طبق ادعای الکترونیک آرتز این تکنولوژی به بازیکنان تجربه‌ واقعی‌تری از مسابقات می‌دهد. این فناوری با ضبط حرکت 22 بازیکن حرفه‌ای به‌ دست آمده است. EA Sports ادعا کرده است که برای الگوریتم یادگیری‌ این بازی بیش از 8.7 میلیون فریم از حرکات پیشرفته بازیکنان ضبط کرده است و انیمیشن بازی در زمان واقعی و برای ایجاد واقعی‌ترین حرکات تاریخ بازی‌های ویدیویی ساخته شده است.

 

نیک ولودیکا درباره این تکنولوژی گفته است: «FIFA 22 به میلیون‌ها طرفدارش در سراسر جهان فرصتی می‌دهد تا به روشی بی‌سابقه با ورزشی که دوست دارند درگیر شوند. به این شکل هر بازیکن، FIFA را به روش خاص خودش تجربه می‌کند، اما گیم‌پلی درون زمین ثابت و یکپارچه است.»

 

به گفته سازندگان بازی HyperMotion بیشتر روی کنسول‌های نسل بعدی کارایی دارد و کاملا احساس بازی را تغییر می‌دهد.

 

کیلیان امباپه که تصویرش روی پوستر بازی دیده می‌شود درباره فیفا 22 گفته است: «حضور در پشت جلد FIFA شگفت‌آور است. من رابطه بسیار ویژه‌ای با بازی دارم و مشتاقانه منتظر لذت‌بردن از FIFA 22 در کنار همه شما هستم.»

 

 
 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->