ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

پرچمدار کاروان المپیک ایران در موسسه خیریه دهش پور+ ویدئو

  • کد خبر: ۷۴۱۹۲
  • ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
پرچمدار کاروان المپیک ایران در موسسه خیریه دهش پور+ ویدئو
بهمن دهش پور موسس خیریه حمایت از بیماران سرطانی گفت:درخشش صمد نیکخواه بهرامی در عرصه‌های ورزشی همراه با فعالیت‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه هیچ گاه از حافظه تاریخی مردمان کشورمان پاک نخواهد شد .

گروه ورزش/شهرآرانیوز، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال قبل از حضور در بازی‌های المپیک در یک اقدام زیبا و دلنشین به دیدار موسسه خیریه بهنام دهش پور (حمایت از بیماران سرطانی) رفت و از دغدغه‌هایش برای ایجاد شور، نشاط و زندگی سالم برای جوانان گفت. او همچنین یک میلیارد ریال(صد میلیون تومان) به این موسسه خیریه هدیه داد.
اسطوره بسکتبال ایران گفت: برای رسیدن به آرزوهایم خیلی تلاش کردم و همیشه حفظ سلامتی‌ام در اولویت بوده است. اکنون هم که به بسیاری از آرزوهایم رسیده ام، رویا‌ها و آرزو‌های جدیدی دارم که باز هم برای رسیدن به آن‌ها با امید بیشتر پیگیری شان می‌کنم.
او فعالیت بدنی روزانه، تغذیه مناسب و معاینات پزشکی را سه اصل مراقبت از خود دانست و گفت: برای اینکه هر فردی بخواهد به خواسته‌ها و آرزوهایش برسد، باید با انتخاب یک زندگی سالم شرایط رسیدن به آرزوهایش را آسان‌تر کند.

 

پرچمدار کاروان المپیک ایران در موسسه خیریه دهش پور+ ویدئو


مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش پور نیز اقدام صمد نیکخواه بهرامی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: ورزشکاران می‌توانند برای جامعه و جوانان بهترین الگوی ارتقا فرهنگ سلامت باشند. جوانان ما بیشتر از هر دورانی باید به سلامت خود اهمیت بدهند و شعار توجه به مراقبت‌های شخصی را به صورت جدی تبدیل به یک شیوه و سبک زندگی روزانه خود کنند. انتخاب زندگی سالم و ارزش‌های شخصی و اجتماعی صمد عزیز برای قشر جوان جامعه ما یک الگوی امروزی و جذاب است. درست است که اهدای کمک‌های نقدی به بیماران مورد نیاز و لازمه فعالیت‌های خیریه‌ای است، ولی اثر بخشی کار صمد عزیز و استمرار آن برای ترویج امید و تلاش برای رسیدن به آرزو‌ها بسیار تاثیر گذار است، چرا که هر چقدر مردم زندگی سالم تری داشته باشند و به سلامت خود به صورت روزمره اهمیت بدهند، کمتر مریض می‌شوند و به مراتب برای موسسات خیریه بهتر است.
وی ادامه داد: صمد عزیز، چون ورزشکاری است که مقام قهرمانی دارد می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جوانان باشد و چون ارتقا فرهنگ سلامت در جامعه بسیار مهم است به همین دلیل ما باید از طریق قهرمانان کشورمان در المپیک پیام سلامتی و شور زندگی را به گوش جوانان مان برسانیم و نشان دهیم که خواستن توانستن است.
رضایی از اسطوره بسکتبال ایران دعوت کرد تا در دوران برگزاری بازی‌های المپیک نسبت به ترویج پیام مراقبت از خود و توجه به سلامت فردی، که یکی از اولویت‌های اطلاع رسانی خیریه است، موسسه را همراهی کند.
بهنام دهش پور مدیرعامل موسسه خیریه نیز گفت: هر جوانی باید رویا داشته باشند، حق اوست که به دنبال تحقق آرزوهایش باشد و با امید و تلاش همچون نام آورانی مثل صمد نیکخواه بهرامی با انتخاب یک زندگی سالم علاوه بر تحقق آرزو‌ها نسبت به توجه به هم نوعان و دیگر مردمان جهان احساس مسئولیت داشته باشد.
در پایان این نشست، بهمن دهش پور به نمایندگی از موسسه با اهدای لوح تقدیر و نشان بهنام، از پرچمدار کاروان المپیک ایران برای حمایت از موسسه خیریه بهنام دهش پور و بیماران مبتلا به سرطان قدردانی کرد و گفت: درخشش حضور صمد نیکخواه بهرامی در عرصه‌های ورزشی همراه با فعالیت‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه هیچ گاه از حافظه تاریخی مردمان کشورمان پاک نخواهد شد و دعای خیر بیماران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ بدرقه راه همه ملی پوشان ایران عزیزمان است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->