فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ادمین فن پیج بهنوش بختیاری «روحانی قلابی» بود | جزئیات پرونده قتل در چیتگر تهران

  • کد خبر: ۷۴۲۵۳
  • ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
ادمین فن پیج بهنوش بختیاری «روحانی قلابی» بود | جزئیات پرونده قتل در چیتگر تهران
قتل روحانی در محله چیتگر قلابی بودن این روحانی را فاش کرد و این درحالی است که روحانی نما ادمین بهنوش بختیاری است.

به گزارش شهرآرانیوز، بهنوش بختیاری پرده از قتل روحانی در پیج اینستاگرامی اش برداشت و عکسی انتشار داد که مردی با هویت همتی در لباس روحانیت با عمامه سیدی بود و با او سلفی انداخته بود.

اما قتل روحانی در محله چیتگر توسط یک زن و شوهر پرده از روحانی نما بودن او برداشت شوک آورتر از قتل روحانی در تهران راز او بود و زوج قاتل در پرونده قتل روحانی دروغین در بازجویی‌ها پرده از انگیزه خود برداشته اند که هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

 

قتل روحانی قلابی در محله چیتگر

شنبه ۱۹ تیرماه بود که ماجرای کشف جنازه یک مرد در چیتگر به ماموران کلانتری ۱۴۵ وردآورد مخابره شد و با دستور بازپرس وهابی از دادسرای امورجنایی تهران تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی وارد عمل شدند تا با شناسایی صاحب جنازه بتوانند رازگشایی کنند.

 

بازداشت زن و شوهر در قتل روحانی قلابی

معاینه جنازه نشان می‌داد مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده است و کارآگاهان با ردیابی مشخصات مقتول خیلی زود با یک زن متاهل برخوردند که می‌توانست کلید اسرار این قتل باشد.


این زن جوان بازداشت شد و خیلی زود اقرار کرد با همدستی شوهرش دست به این قتل زده اند و در حالیکه فرضیه‌هایی مانند سرقت در انگیزه این زن و شوهر مطرح است آنان رفتار‌های نادرست مقتول انگیزه‌ای در قتل او دانستند.

 

افشای راز روحانی قلابی ادمین بهنوش بختیاری در پرونده قتل روحانی

درحالیکه تجسس‌ها نشان می‌داد مقتول یکی از فن پیج‌های معروف بهنوش بختیاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران است اقدامات اطلاعاتی فاش کرد روحانی همتی به هیچ عنوان روحانی و سید نبوده است و با پوشیدن لباس روحانیت خیلی‌ها از جمله بهنوش بختیاری را فریب داده است.


بنابه این گزارش؛ تحقیقات همزمان پلیس با بازجویی از قاتلان روحانی قلابی روی اقدامات متقلبانه مقتول و فریبکاری هایش با سو استفاده از لباس روحانیت متمرکز است.

منبع: رکنا


اینجا ببینید: واکنش بهنوش بختیاری به قتل روحانی قلابی که ادمین فن پیج او بود + فیلم و تصاویر


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->