نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

کدام تیم‌ها شانس لیگ برتری شدن دارند؟| شیراز و تهران، مهمانان جدید لیگ‌برتر

  • کد خبر: ۷۴۲۸۷
  • ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
کدام تیم‌ها شانس لیگ برتری شدن دارند؟| شیراز و تهران، مهمانان جدید لیگ‌برتر
از بین ۳ تیم فجرسپاسی، هوادار و بادران، ۲ تیم سال آینده لیگ‌برتری خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌اول درحالی به هفته پایانی رسیده است که ۳ تیم شانس صعود به لیگ‌برتر را دارند که در بین آن‌ها نماینده شیراز با توجه به صدرنشینی و حریف هفته پایانی‌اش شانس بالاتری دارد. هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ دسته‌اول با انجام ۹بازی هم‌زمان برگزار شد و در پایان این هفته تکلیف پایین جدول کاملا مشخص شد تا ۳تیم چوکا، نود ارومیه و گل ریحان دست در دست هم لیگ‌یک را به مقصد لیگ دسته‌دوم ترک کنند و هفته آینده هم یک بازی تشریفاتی انجام دهند.

 

در بالای جدول هم تا حدود زیادی تکلیف مشخص است و شانس صعود برای ۲تیم از ۳تیم بادران، هوادار و فجرسپاسی باقی مانده است. این ۳تیم درحالی کارشان به روز آخر کشید که هرسه در امتیاز۵۷ برابر هستند و فقط تفاضل گل است که رده آن‌ها را در جدول مشخص می‌کند. فجرسپاسی که در هفته ماقبل پایانی توانست در دیداری فوق‌العاده حساس و فینال‌گونه تیم خوب و دارای شانس شاهین‌بوشهر را با ۳گل شکست دهد، نه‌تن‌ها این تیم را از رقابت صعود به لیگ‌برتر خارج کرد، بلکه شانس خودش را نسبت به ۲ تیم دیگر افزایش داد.

 

شیرازی‌ها در گل‌شماری ۲گل نسبت به هوادار و ۵گل نسبت به بادران پیش هستند و با توجه به اینکه هفته پایانی هم میهمان تیم سقوط‌کرده گل‌ریحان هستند، شاید بتوان گفت اگر اتفاق خاصی روی ندهد، باید تیم شایسته شیرازی را یکی از ۲ تیم راه‌یافته به لیگ‌برتر دانست. تیم فوتبال هوادار که با رضا عنایتی در این فصل شگفتی آفرید و یکی از ۳تیمی است که شانس صعود به لیگ‌برتر را دارد، نسبت به فجر ۲گل کمتر و نسبت به بادران ۳گل بیشتر دارد. هوادار در هفته پایانی مسابقات میزبان شهرداری آستاراست؛ تیمی که قهرمان نیم‌فصل اول شد، اما در نیم‌فصل دوم در سرازیری قرار گرفت و حتی خطر سقوط به لیگ ۲ هم این تیم را تهدید کرد.

 

شهرداری آستارا که با پیروزی پرگل ۶برصفر برابر گل‌ریحان جواز بقا در لیگ دسته‌اول را دریافت کرد، در دیداری که برای آن‌ها جنبه تشریفاتی دارد و در مقابل برای هوادار، بادران و فجرسپاسی بسیار مهم است، باید مقابل هوادار بازی کند. بادران نسبت به ۲ تیم دیگر کار دشوارتری دارد. با اینکه شاگردان روانخواه مثل هوادار و سپاسی ۵۷امتیازی هستند، اما در گل‌شماری از ۲ تیم دیگر عقب هستند و این کار آن‌ها را دشوار می‌کند. نارنجی‌پوشان تهران در هفته پایانی مهمان ملوان هستند و این نشان می‌دهد در میدان هم کار بادران دشوارتر از ۲ تیم دیگر است.


کار سخت بادران برای صعود

گل‌ریحان، حریف هفته پایانی فجرسپاسی، اولین تیم سقوط‌کرده به لیگ‌یک، ضعیف‌ترین تیم این فصل و تیمی است که بدترین نتایج را در هفته‌های اخیر گرفته است. گل‌ریحان با ۷۱گل خورده آمار عجیبی در خط دفاعی دارد و به‌خصوص در هفته‌های پایانی گل‌های زیادی خورده است. آخرین باری که گل‌ریحان در این فصل امتیاز گرفت، هفته بیست‌وپنجم بود که موفق به شکست ملوان شد و پس از آن تیم کرجی در ۸بازی پشت‌سرهم شکست خورده است. شهرداری آستارا، حریف هفته پایانی هوادار نیز به‌خصوص در نیم‌فصل دوم وضعیت مناسبی نداشت و به‌تازگی از خطر سقوط فرار کرده است.

 

آستارایی‌ها در نیم‌فصل دوم نتایج ضعیفی گرفته‌اند و تنها نتیجه درخور توجه آن‌ها پیروزی ۶برصفر مقابل تیم انتهای جدولی گل‌ریحان در هفته گذشته است. آستارایی‌ها هم با ۴۲گل خورده یکی از خطوط دفاعی ضعیف مسابقات را دارند. ملوان که بهترین تیم از بین ۳حریف هفته پایانی تیم‌های در حال صعود است، باید در خانه به مصاف بادران برود. ملوان از تیم‌های میانه جدول است که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی در خانه گرفته است.


صعود فجر قطعی شد؟

در فوتبال هیچ نتیجه‌ای را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و همین موضوع یکی از دلایل مهم جذابیت این رشته است، اما آنچه را که می‌توان به‌عنوان اتفاق احتمالی در هفته پایانی دانست، قطعی‌شدن صعود فجرسپاسی به لیگ‌برتر است که در این صورت شیراز پس از ۶فصل در لیگ‌برتر صاحب نماینده خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->