مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ
سرخط خبرها

خبر عجیب در خصوص لژیونر تازه فوتبال ایران: نیازمند و حق فسخ ۱۰ میلیون یورویی!

  • کد خبر: ۷۴۲۸۹
  • ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
خبر عجیب در خصوص لژیونر تازه فوتبال ایران: نیازمند و حق فسخ ۱۰ میلیون یورویی!
دروازه‌بان سپاهان ۳ هفته قبل از پایان لیگ‌برتر با باشگاه پرتغالی قرارداد بست و در اقدامی عجیب رقمی هنگفت برای جدایی او در نظر گرفته شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، قرارداد پیام نیازمند با باشگاه پورتیموننزه پرتغال رسمی شد و این باشگاه خبر آن را اعلام کرد. درحالی‌که لیگ‌برتر فوتبال ایران هنوز درحال برگزاری است و ۳ هفته از آن باقی مانده و مسابقات جام‌حذفی نیز در راه است، باشگاه پورتیموننزه به خرید ایرانی خود برای خط دروازه صحه گذاشت و این دروازه‌بان ۲۶ ساله را به‌عنوان دروازه‌بان این فصل خود معرفی کرد. سپاهان در ۳ هفته باقی‌مانده لیگ‌برتر برای فتح جام ۳ دیدار دشوار به‌ترتیب برابر پدیده مشهد، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در پیش دارد. یاران نیازمند همچنین در جام‌حذفی بازی سختی مقابل فولاد خوزستان دارند و معلوم نیست این انتخاب نیازمند و اعلام رسمی آن توسط باشگاه پرتغالی روی عملکرد سنگربان جوان تأثیرگذار باشد یا نه. اتفاقی که می‌تواند در صورت تأثیر منفی، صدای هواداران طوفان زرد آسیا را درآورد.

 

در مطلبی که سایت باشگاه پورتیموننزه منتشر کرده، مدت قرارداد پیام نیازمند تا سال ۲۰۲۴ عنوان شده و همچنین ۱۰ میلیون یورو حق فسخ برای آن در نظر گرفته شده که عدد عجیب‌وغریبی است. رقمی که نیازمند را به یکی از گران‌ترین فوتبالیست‌های ایرانی اروپا دست‌کم از حیث ارزش‌گذاری بدل می‌کند. به نوشته وب‌سایت پورتیموننزه، «در پرتغال باشگاه‌های مختلفی برای جذب این بازیکن با یکدیگر در رقابت بودند و درنهایت نیازمند این تیم منطقه آلگراوه پرتغال را انتخاب کرد.»

 

این ادعای سایت پرتغالی درحالی عنوان شده که پیش از این خبری از پیشنهاد‌های رسمی باشگاه‌های پرتغالی به این دروازه‌بان جوان نبود و به‌یک‌باره خبر از پیوستنش به پورتیموننزه مطرح شد. «نیازمند در جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حاضر بوده و فوتبال خود را از باشگاه پیکان آغاز کرده و بعد از آن به سپاهان پیوسته و پیش از پورتیموننزه عضو این باشگاه بوده است. همچنین گروه مدیریتی باشگاه پورتیموننزه از پیام نیازمند به‌علت باورداشتن به پروژه ورزشی ارائه‌شده توسط باشگاه تشکر و برای او بزرگ‌ترین موفقیت‌های شخصی و ورزشی را در دفاع از دروازه آلوینگرا آرزو می‌کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->