رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

مسیح علی‌نژاد کیست؟ + بیوگرافی

  • کد خبر: ۷۴۳۰۸
  • ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
  • ۶
مسیح علی‌نژاد کیست؟ + بیوگرافی
«معصومه علی‌نژاد قمی» معروف به «مسیح علی‌نژاد» درسال ۱۳۵۵ در قمی‌کلای بابل متولد شد..

به گزارش شهرآرانیوز؛ ..وی در یکی از نوشته‌های خود اعلام می‌کند که دوستانش وی را مصی صدا می‌زدند، اما فردی به نام پویان که ظاهراً خیلی به وی علاقه نشان می‌داده برای علی‌نژاد شعری سروده و او را مسیح خطاب کرده است.

 

فعالیت مطبوعاتی

علی نژاد خبرنگاری را از سال ۱۳۷۸ با روزنامه‌ی «همبستگی» آغاز کرد و بعد از آن خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «ایلنا» در مجلس ششم بود که به دلیل بی احترامی به قوانین و سرقت اسناد محرمانه اداری، از مجلس هفتم اخراج شد. از او در روزنامه‌های «شرق»، «بهار»، «وقایع اتفاقیه» و «هم میهن» نیز نوشته‌هایی منتشر شده است.

 

وی در آخر به روزنامه «اعتماد ملی» ارگان رسمی مهدی کروبی فعالیت کرد. او در همین روزنامه، مردم را به دلفین‌های گرسنه و رئیس جمهور را به مربی تربیت دلفین‌ها تشبیه کرد، که برای ربودن لقمه‌ای غذا از دست مربی، صدا از خودشان در می‌آورند و حرکات دلفریب نمایشی انجام می‌دهند.

 

خروج از کشور

علی‌نژاد در دوران فعالیت مطبوعاتی خود همواره جنجال آفرین بود به طوری که همسرش به شدت با کار‌های او مخالفت می کرد و زمانی که اختلاف آن‌ها شدت گرفت از وی جدا شد. علی نژاد بعد از وقایع سال ۸۸ به همراه پسرش از ایران خارج شد.

 

فعالیت‌های خارج از کشور

علی‌نژاد پس از خروج از کشور ضمن دیدن آموزش‌های جاسوسی مأموریت های جدیدی برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران اخذ کرده است. او در شبکه اجتماعی توییتر به هدایت آشوب‌ها و اغتشاشات داخل ایران می‌پردازد.

 

مسیح علی‌نژاد در آخرین تلاش های خود مسئله حجاب و مبارزه با حجاب را در دستور کار خود قرار داده است. او در خارج از کشور با ربع پهلوی نیز ارتباط برقرار کرد و نیز مایک پمپئو دیدار داشته است.

 

سند قراردادهای علی نژاد با دولت آمریکا

اسنادِ موجود در وب‌سایتی که به انتشار اطلاعات درباره دولت آمریکا اختصاص دارد حاکی است «مسیح علی‌نژاد»، فعال رسانه‌ای ضدانقلاب چند قرارداد به ارزش بیش از ۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا منعقد کرده است.

 

مطابق اطلاعات منتشر شده در سایت www.insidegov.com مسیح علی‌نژاد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قرارداد با «شورای مدیران خبررسانی» (مشهور به «BBG») وابسته به دولت آمریکا منعقد کرده است.

 

شورای مدیران خبررسانی (BBG)، سازمانی مشتمل بر تمامی آژانس‌های خبری دولت آمریکا است که «صدای آمریکا»، «رادیو فردا»، «رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی» زیر نظر آن فعالیت می‌کنند.

 

این سه سند قرارداد‌هایی هستند که بین «شورای مدیران خبررسانی» به عنوان کارفرما و «مسیح علی‌نژاد» به عنوان کارپذیر منعقد شده است.

 

در اولین قرارداد، کارفرما (BBG) موظف به پرداخت ۶۱,۲۵۰ دلار به «مسیح علی‌نژاد» در ازای ارائه خدمات به عنوان مجری، نویسنده و گزارشگر برای بخش فارسی «صدای آمریکا» در بازه زمانی «۲۷ مه ۲۰۱۵» تا «۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶» (۶ خرداد ۱۳۹۴ تا ۹ مهر ۱۳۹۵) موظف شده است.

 

قرارداد دوم، پرداخت ۸۵,۶۰۰ دلار به کارپذیر در ازای وظائف فوق‌الذکر را شامل می‌شود. مدت این قرارداد از ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۰ تیر ۱۳۹۵ تا ۹ تیر ۱۳۹۷) است.

 

قرارداد سوم نیز با پرداخت ۸۵,۶۰۰ دلار به علی‌نژاد در ازای کار از تاریخ ۱ جولای ۲۰۱۶ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ (۱۱ تیر ۱۳۹۵ تا ۹ شهریور ۱۳۹۶) موافقت شده است.

 

برخی از تحلیلگران، فعالیت‌های مسیح علی‌نژاد در فضای مجازی برای تحریک زنان به شکستن قوانین جمهوری اسلامی ایران را در راستای برنامه‌ریزی‌های دولت آمریکا برای اجرای براندازی نرم در ایران عنوان می‌کنند.

 

منبع: ویکی تابناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
0
آژانس دروغ پراکنی هستید در واقع
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
حیف‌‌‌‌‌نیست‌ایران‌عزیز‌به‌‌اون‌عجنوها‌ی‌کراواتی‌بفروشی‌‌‌مرگ‌بر‌تو
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
خاک بر سر کسانی که عقل خودشونو دست این عجوزه ها دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
0
0
ساده وقتی امام زمان بیاد دودمان تو و امثالت به باد میره
همینجوریشم عذابت تو جهنم زیاده با این کارایی که از رو بی عقلی انجام دادی دیگه غلط زیادی نکن تا بیشتر از این نشده
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
0
0
خاک بر سر بی ابروش کنن فاجعه ی ایرانی ...خجالت میکشم از اینکه ایرانیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
1
0
تو به خودت بد کردی ایران به تو احتیاجی نداشت
ای کاش عقلت را از دست نمی دادی
توبه کن هنوز دیر نشده
برگرد به دامن خدا و شیعه و ایران لطفا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->