جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

حاشیه شهر مشهد صاحب ۸ مجموعه ورزشی می‌شود

  • کد خبر: ۷۴۴۹۷
  • ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
  • ۱
حاشیه شهر مشهد صاحب ۸ مجموعه ورزشی می‌شود
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هشت مجموعه ورزشی در هشت پهنه کم برخوردار حاشیه کلانشهر مشهد امسال پس از تامین اعتبار احداث می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هشت مجموعه ورزشی در هشت پهنه کم برخوردار حاشیه کلانشهر مشهد امسال پس از تامین اعتبار احداث می‌شود.

فرزاد فتاحی  افزود: بر اساس برآوردها، هزینه احداث هر یک از این هشت مجموعه ورزشی بین ۸۰ تا ۱۳۰ میلیارد ریال است که با اعتبارات ملی ساخته خواهد شد.

وی همچنین به احداث ۶۷ زمین چمن مصنوعی در مناطق کم برخوردار مشهد اشاره کرد و ادامه داد: هزینه پیش بینی شده برای احداث هر زمین چمن مصنوعی پنج میلیارد ریال می باشد که در صورت تامین اعتبار، تا پایان امسال بهره برداری خواهند شد. 

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: از این تعداد زمین چمن مصنوعی ۳۲ زمین در مناطق حاشیه شهر مشهد و ۳۵ زمین در روستاهای سه بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد این شهرستان ساخته می شود، البته در حال حاضر تعدادی از این زمین ها در روستاهای بخش احمدآباد و رضویه آماده بهره برداری است.

وی افزود: عمده اقدامات عمرانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ساخت و تجهیز اماکن ورزشی در حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار بوده است.

فتاحی به تکمیل ۲ مکان ورزشی در مجموعه شهید بهشتی و بلوار سجاد مشهد اشاره کرد و گفت: این دو پروژه نیمه ساز از سالها قبل در حال احداث بوده و در سال جاری با دریافت بودجه در حال تکمیل می باشد لذا نمی توان تخصیص بودجه به این طرح ها را به معنی بی توجهی به احداث اماکن ورزشی در مناطق کم برخوردار تلقی نمود.

وی شمار اماکن و باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی در شهرستان ۳.۵ میلیون نفری مشهد را هزار و ۵۰۰ واحد عنوان کرد و افزود: دو سوم این تعداد را باشگاه های بدن‌سازی و پرورش اندام تشکیل می‌دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یک شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
الا ن معنی حاشیه شهرم فهمیدیم...
احداث مجموعه ورزشی در بلوارسجاد کم برخوردار...میخای دوتا تیر دروازه کهنه داریم بدیم برین نصب کنین براشون یوقت کم نیارن کم نباشن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->