پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جدایی قایدی و یزدانی بعد از لیگ بیستم| ستاره‌های استقلال درحال جدایی

  • کد خبر: ۷۴۵۰۷
  • ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
جدایی قایدی و یزدانی بعد از لیگ بیستم| ستاره‌های استقلال درحال جدایی
مهدی قایدی جدایی‌اش از استقلال را بعد از لیگ بیستم تکذیب نکرد. سیاوس یزدانی نیز بعد از دربی ۹۶ اعلام کرد از استقلال خواهد رفت. این جریان برخلاف انتظار فرهاد مجیدی برای حفظ شاکله تیم است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قایدی بعد از پایان دربی ۹۶ به طور شفاهی جدایی از استقلال را تایید کرد. او بی آنکه اعلام کند قطعا دراستقلال خواهد ماند گفت:« سرنوشت من و استقلال دردست مدیران باشگاه است و هر تصمیمی آن‌ها بگیرند می‌پذیرم. احتمال دارد از استقلال جدا شوم، احتمال هم دارد بمانم. هرچه مدیران بگویند انجام می‌دهم.»

در روز برگزاری دربی نیز خبر مذاکره باشگاه الدوحیل قطر با باشگاه استقلال دررسانه‌ها مشاهده شد وحتی قطری‌ها نیز از پیشنهاد بزرگ به باشگاه استقلال رونمایی کردند که احتمالا مدیران استقلال را به سمت ترانسفر این بازیکن پیش خواهد برد.

درعین حال نیز سیاوش یزدانی به دلیل آنچه خود مشکلات سال‌های اخیر دراستقلال خوانده، عزم جدایی کرده است. سیاوس که درماه‌های اخیر به چهره اول خط دفاع استقلال تبدیل شده بعد از دربی بی آنکه ملاحظه کاری خاصی داشته باشد، اعلام کرد که دوست دارد بعد از فصل فضای تازه‌ای را تجربه کن وبه تیم دیگری برود. یزدانی که از سوی مجیدی آقای دکتر خطاب می‌شود و سرمربی استقلال به اوعلاقمند است درباره تصمیمش برای بعد از فصل گفته است:« من دراین سال‌ها خیلی دراستقلال زجر کشیدم. شرایط خوبی نداشتم و دوست دارم یک روز درباره همه ماجراهایی که رخ داده با هواداران حرف بزنم. اعتقاد دارم که استقلال تیم بزرگی است اما من دیگر طاقت تحمل برخی مشکلات را ندارم و به احتمال زیاد بعد از لیگ بیستم از استقلال به تیم دیگری می‌روم. امیدوارم استقلال هم موفق باشد.»

بدون شک هواداران استقلال دوست ندارند این دو بازیکن جدا شوند. باید توجه داشت که فرهاد مجیدی هم بارها اعلام کرده بود که شاکله تیم باید حفظ شود. آیا این اتفاقات منجر به جدایی خود مجیدی بعد از لیگ بیستم هم خواهد شد؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->