تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است ۱۲ هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه پایه سلامت احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در ۳۴ ولایت افغانستان (۲۵ فروردین)
سرخط خبرها

سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان: دکتر صدر تحلیلگری تک در بین کشورهای فارسی زبان بود

  • کد خبر: ۷۴۵۲۷
  • ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان: دکتر صدر تحلیلگری تک در بین کشورهای فارسی زبان بود
سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان با بیان اینکه دکتر صدر در کارشناسی و تحلیل فوتبال بین کشورهای فارسی زبان تک بودند گفت: درگذشت دکتر صدر واکنش‌های زیادی در میان کاربران افغانستانی‌ فضای مجازی به همراه داشت.

سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ فیروز مشعوف سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره شخصیت «حمیدرضا صدر» اظهارداشت: کسانی که فوتبال را از طریق رسانه‌های ایران و ویژه برنامه‌های فوتبالی این کشور دنبال می‌کنند، با شخصیت فوق‌العاده پربار ایشان آشنا هستند. من فکر می‌کنم که آقای صدر شخصیت کاملا متفاوتی داشت و نگاهی خالص و واقعی به فوتبال داشت. او وقتی از فوتبال صحبت می‌کرد؛ حسی متفاوت را برای ما تداعی می‌کرد، آدم به درون یک سری اتفاقات می‌رفت که در دنیای واقعی فوتبال ما نمی‌توانستیم آن را حس کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان: دکتر صدر تحلیلگری تک در بین کشورهای فارسی زبان بودند

 

حمیدرضا صدر متعلق به تمام انسان‌هایی است که او را می‌فهمند

وی ادامه داد: من بارها وقتی تحلیل‌های ایشان را می‌خواندم یا حرفهایشان را در تلویزیون می‌شنیدم، همیشه برای من چیزهای جدیدی داشتند و من را طلبکار خود نگاه می‌داشتند، طلبکار اینکه من همیشه تشنه صحبت‌های ایشان باشم. مرگ حق است، اما از دست دادن چنین شخصیت‌هایی بسیار مایع تاسف است. برای ما انسانیت مرزی ندارد و آقای صدر متعلق به تمام انسان‌هایی هستند که او را می‌فهمند.

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان افزود: من به عنوان کسی که سال‌ها گزارشگر فوتبال بودم و حالا در حوزه مدیریتی در فدراسیون فوتبال افغانستان فعالیت می‌کنم، وقتی صحبت‌های ایشان را می‌شنیدم او یک ورق جدیدی را از فوتبال به ما معرفی می‌کردند. صحبت‌های آقای صدر برای کسانی که فکر می‌کنند، فوتبال تنها یک ورزش یا بازی است، باعث می‌شد که ما به فوتبال فراتر از یک ورزش نگاه کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: او صحبت‌های بسیار علمی درباره فوتبال داشت. ربط دادن فوتبال به زندگی یکی از ویژگی‌های آقای صدر بود و من همیشه این اظهارات را دوست داشتم. در کنار آن شخصیت، طرز بیان و ویژگی‌های خاصی که آقای صدر آنها را داشت. حس خوبی را تداعی می‌کرد. من فکر می‌کنم بعضی از انسانها تک هستند، به نظر من دکتر صدر در کارشناسی و تحلیل فوتبال بین کشورهای فارسی زبان تک بودند.

 

طرفداران فوتبال در افغانستان آقای صدر را می‌شناسند

مشعوف درباره محبوبیت صدر در میان فوتبال دوستان در افغانستان تصریح کرد: در افغانستان آنهایی که بازی‌های فوتبال را از طریق رسانه‌های ایرانی دنبال می‌کنند، آقای صدر را می‌شناختند، من از صبح واکنش‌های زیادی در فضای مجازی به درگذشت آقای صدر دیدم. به دلیل حوزه کاری من که گزارشگری ورزشی است، من دوستان زیادی در میان همکاران ایرانی دارم، بخصوص آقای عادل فردوسی‌پور که صبح امروز درباره علت مرگ آقای صدر را از ایشان سئوال کردم. من دکتر صدر را از طریق آقای فردوسی‌پور شناختم و متاسفانه با خود ایشان ارتباطی نداشتم. اما همیشه آثار ایشان را می‌خواندم و تشنه صحبت‌های ایشان بودم. آنهایی که آقای صدر را یکبار در تلویزیون دیده اند و حرف های او را شنیده اند به او ارادت دارند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->