برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

شاهین طبع بعد از المپیک باید پاسخگو باشد|چرا طباطبایی برش ندارد؟

  • کد خبر: ۷۴۶۴۳
  • ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
  • ۱
شاهین طبع بعد از المپیک باید پاسخگو باشد|چرا طباطبایی برش ندارد؟
تیم ملی بسکتبال ایران پیش از اعزام به المپیک توکیو، بدون حضور مسئولان بلندپایه ورزش کشور بدرقه شد.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، مراسم امضای پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران پیش از اعزام به المپیک توکیو که با بدرقه این تیم برای اعزام به المپیک در تالار بسکتبال آزادی همراه بود با حضور ١٢ بازیکن اعزامی تیم ملی و اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال برگزار شد و غیر از رییس فدراسیون بسکتبال، با وجود دعوت این فدراسیون از مسئولان ارشد ورزش کشور کسی در این مراسم حضور نداشت.
چرا هیچ کدام از مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از این مراسم استقبال نکردند و چرا باز هم بسکتبال مورد بی مهری آن‌ها قرار گرفت سئوالی است که جوابش را رئیس فدراسیون بسکتبال باید بدهد! نتیجه عملکرد اوست که امروز هیچ مسئولی به بسکتبال اهمیت نمی‌دهد و حرفش در هیچ کجا و بین هیچ مسئولی برش ندارد که اگر داشت حداقل یکی به دعوت او لبیک می‌گفت.
اما در این مراسم مهران شاهین طبع باز هم توپ را به زمین منتقدان خود انداخت و در پاسخ به سوالی که درباره بازیکنان دو رگه از او پرسیده شد گفت: «در هیچ کجای دنیا بحث دو رگه مطرح نیست و این کلمه نهایت تبعیض نژادی است. یکسری بازیکن ایرانی خارج از کشور هستند و ما نام دو رگه روی آن‌ها نمی‌گذاریم. کدام بازیکن ما در دسته اول آلمان بازی می‌کند؟ تیم‌ملی خیریه نیست و اینطور نیست که اگر بازیکنی ۱۰ سال در کشور بازی کرده حتما در تیم‌ملی باشد. کار را باید بر عهده کار فنی بگذارید و اگر بازیکنی شرایط خوبی دارد اجازه دهید کار کند. چرا در مورد حضور مربیان خارجی چیزی نمی‌گویید و انتقاد نمی‌کنید؟ این فضای دو رگه‌ای که در رسانه‌ها ایجاد شده به اردوی تیم ملی هم کشیده شده است. ما باید به شایسته سالاری اهمیت دهیم.»
شاهین طبع باید بداند که به عنوان نفر اول فنی این تیم موظف به پاسخ گویی است نه به زمین و زمان گیر دادن! تیم ملی ملک شخصی او نیست که هر کس را دوست داشت به آن راه دهد و هر کسی را هم که دوست نداشت طرد کند و انتظار داشته باشد همه هم از تصمیماتش حمایت کنند. بله آقای شاهین طبع تیم ملی خیریه نیست که هر کس در هر کجای دنیا توپی را داخل حلقه انداخت شما به آن روی خوش نشان دهید. به قول خودتان بازیکن باید شرایط خوب داشته باشد و بحث ما هم دقیقا همین جاست کدام بازیکن که از خارج از ایران آمده شرایط خوبی داشته و در تیم تاثیرگذار بوده است؟ آرون گرامی پوری که ماه‌ها تیم نداشت؟ مایک رستم پوری که تیک عصبی اش همه را به شک انداخته و حرف و حدیث برایش درست شده است! فیلیپ جلال پوری که در بازی‌های تدارکاتی هم به او درست میدان ندادید تا بفهمیم چه در چنته دارد؟  چون این بازیکن در دسته اول آلمان بازی می‌کند دلیل نمی‌شود که از بازیکنان داخلی ما بهتر باشد، امیدواریم در المپیک نشان دهد بهتر است وگرنه این شما هستید که باید جواب جامعه بسکتبال را بدهید. باید از نظر فنی قانع کنید که این بازیکنان بهتر از دیگران بودند وگرنه در برابر انتقاد‌های بسیار بیشتر از این قرار می‌گیرید، بدانید که عملکرد شما و آن‌ها در المپیک زیر ذره بین است.
امروز که در آستانه رفتن به المپیک هستید نمی‌خواهیم اوقات تیم را تلخ کنیم، اما بدانید فردای روزی که از المپیک برگردید شخص شما آقای شاهین طبع باید در برابر تک تک تصمیمات و کار‌هایی که در این مدت با این تیم ملی کردید پاسخگو باشید. فکر نکنید با پایان المپیک کار شما هم تمام شده است. شما باید جوابگو باشید که با این تیم و این بازیکنان در این سال‌ها چه کردید. حتی برای عملکردتان در بازی های تدارکاتی هم باید پاسخگو باشید.
حساب و کتاب با رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی هم بماند به وقتش که آن‌ها هم دفترشان را خوب سیاه کردند، اما همین طور نیست که راحت بتوانند از کنار آن‌ رد شوند و کسی هم بازخواست شان نکند.
پس سفر به سلامت، امیدواریم از المپیک دست پر برگردید...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
0
0
ای کاش مشایخی بود .... بدون اون قطعا تیم ملی سقوط میکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->