نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بعد از راموس، جدایی واران جدی شد| دفاع رئال خالی‌تر از همیشه!

  • کد خبر: ۷۴۶۹۰
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
بعد از راموس، جدایی واران جدی شد| دفاع رئال خالی‌تر از همیشه!
با رفتن راموس و واران، مشکلات آنجلوتی در خط دفاعی بیش از پیش می‌شود و باید منتظر خرید بازیکنان جدید بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با اینکه واران در یک‌قدمی انتقال به منچستریونایتد قرار دارد، باشگاه رئال‌مادرید نمی‌خواهد برای خرید یک مدافع دیگر تلاش کند. بسیاری از رسانه‌های اروپایی از توافق رئال و منچستریونایتد بر سر رافائل واران خبر می‌دهند. بازیکنی که خودش نیز علاقه دارد در لیگ‌برتر انگلیس توپ بزند و پس از ۱۰ سال از جمع کهکشانی‌ها جدا شود. به گفته فابریزو رومانو، قرارداد مدافع فرانسوی با منچستریونایتد پنج‌ساله و با ارزش ۵۰ میلیون یورو خواهد بود و در روز‌های آینده این انتقال نهایی خواهد شد. مارکا نوشت که رئال برای جانشینی رافائل واران هیچ تصمیمی برای خرید بازیکن دیگر ندارد.

 

این تیم که راموس را نیز در تابستان از دست داد، می‌خواهد با همین تعداد مدافع فصل را آغاز کند. رئال‌مادرید به‌صورت رایگان دیوید آلابا را از بایرن‌مونیخ جذب کرد و انتظار می‌رود آنجلوتی در کنار او ادر میلیتائو را قرار دهد تا زوج اصلی مادرید در خط دفاع و در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ شکل گیرد. آلابا اکنون قلب خط دفاعی رئال‌مادرید لقب گرفته است. بازیکنی که در بایرن‌مونیخ درخشان بود و در یورو ۲۰۲۰ نیز نمایشی عالی از خودش به‌جا گذاشت. جالب اینجاست که رئال‌مادرید در تیم بزرگ‌سالان فقط ناچو را به‌عنوان دفاع مرکزی دارد و اگر جای واران بازیکنی نخرد، باید در صورت مصدوم‌شدن مدافعان، از آکادمی بازیکن بیاورد.

 

اتفاقی که فصل گذشته برای زیدان زیاد رخ داد. ویکتور چوست و میگل گوتیارز در فصل قبل از کاستیا به ترکیب رئال رسیدند و در سه‌چهار بازی برای تیم اصلی بازی کردند. انتظار می‌رود در صورت نخریدن جانشین برای واران، چوست به ترکیب اصلی مادرید اضافه شود و بیشتر در ترکیب آنجلوتی قرار گیرد. کارواخال، اودریوزولا، مندی و مارسلو بازیکنانی هستند که در دفاع‌های کناری برای مادرید در فصل آینده توپ خواهند زد. بازیکنانی که به نظر می‌رسد برای حضور در چند جام و بازی‌های زیاد مناسب نباشند. مارسلو این روز‌ها پا به سن گذاشته است و دیگر بازیکن شش‌دانگ قبل نیست. اودریوزولا هم به اعتقاد بسیاری از کارشناسان در حد و اندازه‌های رئال نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->