نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

دهه فجر؛ وعده بعدی گشایش سالن ۶‌ هزارنفری مجموعه ثامن مشهد

  • کد خبر: ۷۴۶۹۵
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
دهه فجر؛ وعده بعدی گشایش سالن ۶‌ هزارنفری مجموعه ثامن مشهد
پروژه یازده‌ساله با وجود اعلام قبلی مسئولان، در تیرماه هم تمام نشد و حالا به دهه فجر امسال موکول شده‌است.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ ۲۰ تیرماه سال ۱۴۰۰ موعد اعلام شده از سوی مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی برای افتتاح سالن چندمنظوره شش هزارنفری مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد بود که با وجود گذشت یک هفته از این تاریخ، هنوز خبری از آن نیست. سالنی که کلنگش ۱۱ سال پیش به زمین زده شد و بعد از ۹ سال بلاتکلیفی، در سال ۱۳۹۸ با وعده وزیر ورزش قرار بود یک ساله آماده بهره برداری شود. اتفاقی که نه تنها رخ نداد، بلکه مشمول هزینه‌های هنگفت و زمان بیشتر شد. در این مدت چندین پروژه سالن شش هزارنفره دیگر در شهرستان‌های دیگر کشور افتتاح شد؛ ازجمله سالن شش هزارنفره ساری، اما در مشهد همچنان خبری از افتتاح این پروژه نیست.


وعده پنجاه روزه مدیرکل

اوایل خرداد امسال محمد کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور، به مشهد آمد و فرزاد فتاحی هم دوشادوش او به بازدید مجموعه نیمه کاره رفتند. خروجی این بازدید چند عکس و وعده افتتاح پنجاه روزه این سالن بود. فتاحی آنجا گفت: «با پیگیری‌هایی که از طریق وزارت ورزش وجوانان داشتیم و با دستوراتی که مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش وجوانان، صادر کرد و البته همراهی‌های معتمدیان، استاندار خراسان رضوی، اتفاق‌های خوبی درحال رخ دادن است. با پیمانکار پروژه، شرکت همیارسازه، به تفاهم رسیده ایم تا ۲۰ تیر پروژه افتتاح شود و یک برنامه زمان بندی شده کامل نیز در اختیارمان قرار بگیرد. برای پایان یافتن به موقع کار، باید کارگاه فعال می‌شد تا در همه جبهه ها، پروژه پیش برود.» وعده‌ای که هرگز محقق نشد.


به موعد مقرر نمی‌رسیم!

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی حالا با گذشت ۷ روز از موعد مقرر می‌گوید: «حقیقت آن است به وعده‌ای که دادیم، نمی‌رسیم.» فرزاد فتاحی با تشریح دلایل این اتفاق، می‌افزاید: «پیمانکار سقف مجموعه کار را نیمه تمام گذاشت و رفت و تازه همین امروز پیمانکار جدید بر سر پروژه مستقر شد و با این اوضاع، افتتاح مجموعه شش هزارنفری به عمر این دولت نمی‌رسد.»

 

وی تصریح می‌کند: «شاید این پروژه تا دهه فجر آماده شود.» بعد از گذشت ۲ سال از وعده وزیر و بعدتر مدیرکل، حالا دیگر معلوم نیست وعده دهه فجر اداره ورزش وجوانانی که آینده اش در گیرودار تغییرات و جابه جایی دولت چگونه خواهد بود، وعده‌ای صادق باشد. بر اساس آخرین شنیده ها، سالن شش هزارنفری این مجموعه از زمان وعده پنجاه روزه مدیرکل تاکنون پیشرفت فیزیکی چشمگیری نداشته است. بعد از تمام شدن سقف مجموعه، این سالن کار‌های ریز و درشت زیادی دارد. آن چنان که باید همت ویژه وجود داشته باشد تا به همان مهلت دهه فجر و وعده مدیرکل ورزش وجوانان برسد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->