علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

لایحه رتبه‌بندی معلمان از دستور کار مجلس خارج شد؟ (۲۷ تیر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۴۷۴۰
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
  • ۲
لایحه رتبه‌بندی معلمان از دستور کار مجلس خارج شد؟ (۲۷ تیر ۱۴۰۰)
قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۷): هیئت رئیسه درباره لایحه رتبه بندی معلمان خلاف قانون عمل نکرده است و این لایحه بر اساس نامه‌ای که سازمان برنامه و بوجه ارائه کرده است دچار مشکل تأمین اعتبار است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات برخی از نمایندگان درباره لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این باره خلاف قانون عمل نکرده است.

وی متذکر شد: اعضای کمیسیون آموزش مجلس مصوبه‌ای درباره لایحه رتبه بندی معلمان داشتند که بعد از آن سازمان برنامه و بودجه بر اساس نامه‌ای که ذیل این لایحه ارائه داده، مطرح کرده که در تأمین اعتبار دچار مشکل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کمیسیون آموزش مجلس باید این موضوع را بررسی کند و زمانی که قطعی شد باید در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد. بار مالی این لایحه باید از سوی دولت تأمین شود.

قالیباف تأکید کرد: مردم خصوصا معلمان می‌دانند که مجلس یازدهم از روز اول پیگیر رتبه بندی معلمان بوده است و همین پیگیری‌ها باعث شد که دولت در ماه‌های آخر عمر خود وادار شود این لایحه را به مجلس ارائه کند.

وی بیان کرد: لایحه رتبه بندی معلمان باید مسیر خود را در کمیسیون آموزش مجلس طی کند و سپس در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد و به هر صورت ما این لایحه را مورد پیگیری قرار داده و دنبال می‌کنیم.

 

ویدئو | توضیحات رئیس مجلس در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان

 

منبع: آنا


اینجا بخوانید: حمایت قاطع نمایندگان مجلس از لایحه رتبه بندی معلمان (۲۷ تیر ۱۴۰۰)


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
عبدا...ه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
0
لطفا در رسانه ها اعلام این خلف وعده را...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
0
اقای قالیباف واقعا هم نوبخت هم کمیسیون آموزش خوب معلمان را سر کار گذاشتن چطور موقع قول دادن نوبخت و تصویب کلیات نمیدانستن این لایحه بودجه میخواد حالا متوجه شدن بار مالی دارد خب داشته باشد برای همه ادارات پول هست بجز معلم ان شاءالله اول مهر هم میاد اینجور نمیشه زندگی کرد با دوزار حقوق باید تصویب بشه فقط همین مسخره کردین معلمان زحمتکش و جوابگو هم نیستید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->