پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

استدلال عجیب شاهین طبع! | حدادی:امیدوار بودم دو رگه‌ها بازیکنان بهتری باشند+ویدئو

  • کد خبر: ۷۴۷۴۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
استدلال عجیب شاهین طبع! | حدادی:امیدوار بودم دو رگه‌ها بازیکنان بهتری باشند+ویدئو
حامد حدادی هم معتقد است کیفیت بازیکنان دو رگه تیم ملی آنطور که باید خوب نیست.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال گفته است: «تمام هم و غم من این است تا زمانیکه هستم از وجود بازیکنانی که در خارج از کشور (دورگه) هستند استفاده کنیم. حتی به طباطبایی، وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هم گفتم شما اجازه بدهید بهترین بازیکن خارجی را استخدام کنیم ما این‌ها را کنار می‌گذاریم! امروز کشوری مثل ترکیه هم دارد از بازیکن آمریکایی استفاده می‌کند...»
دیروز در جواب مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال نوشتیم که بحث بر سر کیفیت بازیکنان دو رگه است یا به قول ایشان بازیکنانی که از خارج به تیم ملی می‌آیند باید از لحاظ فنی بهتر از بازیکنان داخلی باشند، این دلیل نمی‌شود، چون دیگر کشور‌ها بازیکن خارجی مآورده اند و ما نمی‌توانیم بیاوریم پس به بازیکنان دو رگه‌ای که کیفیت چندانی ندارند اکتفا کنیم، این چه استدلالی است آقای شاهین طبع؟! شما اگر بازیکن ایرانی در خارج پیدا کردید که سطح کیفی و فنی آن از بازیکنانی که داخل ایران هستند بهتر بود همه با آغوش باز از آن‌ها استقبال می‌کنیم، اما بازیکنی که فرق چندانی با بازیکنان داخلی نمی‌کند چرا باید به تیم ملی راه یابد؟
اینجا بحث شایسته سالاری است، بازیکنی مثل سجاد مشایخی سالهاست که برای سربلندی ایران تلاش کرده و اگر بازیکنی مثل فیلیپ واقعا از لحاظ فنی نسبت به او برتری دارد اشکالی ندارد راهی المپیک شود، اما اگر غیر از این باشد ظلم به این بازیکنانی است که سال‌ها برای کشورشان تلاش کردند.
جالب اینجاست که اکثر بازیکنان تیم ملی هم با ما هم عقیده هستند و حتی حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان نیز چنین عقیده‌ای دارد و درباره حضور این بازیکنان در تیم ملی می‌گوید: «من در این باره نظر خاصی ندارم و تصمیم مربیان است، اما اگر سطح فنی آن‌ها خیلی بهتر از بازیکنان داخلی بود می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. من به شخصه امیدوار بودم خیلی بهتر از ما باشند. به هر حال این تصمیم کادر فنی است و باید بهترین استفاده را از آن‌ها ببریم.».
اما مثل همیشه آقایان می‌گویند مرغ ما یک پا دارد و حرف، حرف خودشان است. باز هم ما امیدواریم در المپیک سطح تفاوت این بازیکنان را ببینیم و متوجه شویم که چرا سرمربی تیم ملی تا این اندازه روی این بازیکنان پافشاری می‌کند. همه می‌دانیم که جنس خوب روی زمین نمی‌ماند و اگر این بازیکنان هم واقعا خوب باشند باید چند تیم خواهان آن‌ها باشند نه مثل آرون بدون تیم بمانند و بعد هم راهی المپیک شوند!

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->