حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خوش‌خبر: حواشی والیبال در بدترین زمان ممکن به وجود آمد | پس از المپیک همه چیز را خواهم گفت

  • کد خبر: ۷۴۷۵۱
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
خوش‌خبر: حواشی والیبال در بدترین زمان ممکن به وجود آمد | پس از المپیک همه چیز را خواهم گفت
سرپرست تیم ملی والیبال می گوید: توتولو با تیم بر می‌گردد، آلکنو نه

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال درباره شرایط تیم و بازیکنان والیبال گفت: کار مقدمات سفر تیم ملی از مدت‌ها پیش آغاز شده است. عوامل کمیته المپیک و فدراسیون در حال تلاش هستند که بتوانند تیم را در بهترین شرایط اعزام کنند. با توجه به حرف و حدیث‌های فراوان و شایعات مختلف، ۱۲ نفر تیم ملی مشخص شد. آلکنو در یک فضای بسیار خوب بعد از تمرین تیم، از کادر فنی تشکر و خداحافظی کرد. تیم ملی با عزمی راسخ و دعای مردم شنبه شب عازم مسابقات المپیک خواهد شد.
او با اشاره به تغییرات نهایی و مشخص شدن اسامی تیم ملی زودتر از موعد عنوان کرد: این موضوع به خاطر تمریناتی بود که در روز‌های آخر پیش آمد. هنوز وضعیت بازی‌های تدارکاتی مشخص نیست. چرا که باید شرایط تمرینی به گونه‌ای باشد که پشت سر هم انجام شود و زمان برای گرم کردن بچه‌ها و آماده شدن برای بازی دوستانه وجود داشته باشد که بعید می‌دانم چنین شرایطی فراهم شود. کشور‌ها هم هنوز خبری در این خصوص به ما ندادند. حالا باید وارد آن جا شویم که ببینیم برنامه به چه شکل است.
خوش خبر درباره حواشی اخیر هم گفت: حواشی به وجود آمده در بدترین زمان و شرایط ممکن برای تیم ملی بود و بر روی تمرینات و مسائل روحی و روانی اعضای تیم تاثیر گذاشت. یک مقدار دلسردی و عدم تمرکز به وجود آورد. تلاش شد تا این مشکل برطرف شود. اما آنچه مسلم است این است که این تیم در حال آماده شدن برای المپیک است و در هر لحظه ممکن است هر بازیکنی حذف یا اضافه شود. اگر هر آمدن و رفتنی همراه با حواشی باشد دیگر نمی‌توان این تیم ملی را نگه داشت. همه را به آرامش و انگیزه دادن به تیم ملی دعوت می‌کنم. هر مساله، مشکل و ابهامی در روند تیم و انتخاب بازیکنان وجود دارد بعد از این رقابت‌ها قطعا روشنگری خواهد شد.
سرپرست تیم ملی والیبال در پایان گفت: آلکنو بعد از مسابقات برنمی‌گردد و داورزنی هم با تاخیر به تیم ملی ملحق می‌شود. ما همچینن با توجه به شرایط کرونایی تمامی تست‌ها را ۱۰ روز قبل از پرواز انجام دادیم. یک تست هم به عنوان آخرین تست قبل از اعزام و پرواز انجام دادیم. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->