تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه
سرخط خبرها

اعتراض در تمرین استقلال| بازیکنان تمرین نکردند

  • کد خبر: ۷۴۷۸۲
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
اعتراض در تمرین استقلال| بازیکنان تمرین نکردند
بازیکنان استقلال که منتظر بودند شنبه حساب‌های شان شارژ شود بعد از بدقولی دوباره مدیران باشگاه استقلال حاضر به انجام تمرین عصر یکشنبه نشدند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، همان طور که قابل پیش بینی هم بود صبر بازیکنان استقلال درنهایت به سرآمد و در اعتراض به شرایط مالی باشگاه استقلال حاضر به انجام تمرین عصر یکشنبه نشدند.

 

قرار بود مهم‌ترین تمرین استقلال پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان درهمین عصر یکشنبه برگزار شود، اما خلف وعده‌های مکرر مدیران باشگاه استقلال درپرداخت حقوق بازیکنان سبب شد بازیکنان دراقدامی مشترک از انجام تمرین خودداری کنند.

 

این تصمیم قرار بود زودتر اتخاذ شود، اما به دلیل در پیش بودن دربی و وعده‌ای که مدیران باشگاه استقلال در پرداخت حقوق بازیکنان داده بودند، باعث شد اعتراض رسمی به بدقولی‌های مالی باشگاه استقلال به عقب بیفتد. درواقع بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال منتظر بودند مدیران باشگاه همان طور که قول داده بودند بعد از دربی (َشنبه) حقوق‌هایی که ماه‌ها عقب افتاده را پرداخت کنند، اما مدیران استقلال به این قول عمل نکردند تا بازیکنان نیز در اعتراض به این رفتار از انجام تمرین خودداری کنند.

 

فرهاد مجیدی نیز برای تمرین بازیکنان هیچ وساطتی انجام نداد، چون مجیدی نیز از بدقولی‌های مکرر مدیران استقلال به شدت ناراحت است و این موضوع را بار‌ها گوشزد کرده، اما هیچ یک از مدیران باشگاه استقلال به اعتراض‌ها توجهی نکرده‌اند و در روز‌های اخیر دائما وعده داده شده است. حال شاید وضعیت موجود لطمه‌ای به بازی با نفت مسجد سلیمان نزد و اساسا این بازی دیگر برای استقلال اهمیت آن چنانی ندارد، اما باید توجه داشت که استقلال درگیر دو جبهه مهم دیگر است. یکی جام حذفی و دیگری لیگ قهرمانان آسیا که لازمه موفقیت دراین دو جام داشتن یک حمایت حداکثری از سوی مدیران باشگاه استقلال است. درحقیقت اگر مدیران استقلال نتوانند تا بازی بعدی استقلال درجام حذفی این معضلات را برطرف کنند نباید توقعی بابت قهرمانی قطعی دراین جام داشته باشند.

 

لیگ قهرمانان آسیا هم که جای خود دارد و مدیریت باشگاه استقلال باید تا بازی مهم مقابل الهلال عربستان تمام این نگرانی‌ها را از روی دوش بازیکنان واعضای کادر فنی بردارد تا بازیکنان واعضای کادر فنی با روحیه مطلوب گام به این عرصه بگذارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->