۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری| اعضای باند دستگیر شدند اعمال افزایش مبالغ جریمه رانندگی از چه روزی آغاز می‌شود؟ بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر «ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
سرخط خبرها

معاون وزیر آموزش و پرورش: ۸۹ درصد از دانش آموزان علاقمند به تحصیل حضوری هستند

  • کد خبر: ۷۴۷۸۴
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
معاون وزیر آموزش و پرورش: ۸۹ درصد از دانش آموزان علاقمند به تحصیل حضوری هستند
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۸۹ درصد از دانش آموزان علاقمند به حضور در کلاس و تحصیل حضوری هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، رضوان حکیم زاده ۲۷ تیرماه در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در بجنورد دلیل این اشتیاق را ناشی از شیوع همه گیری ویروس کرونا و آموزش در فضای مجازی اعلام و اظهارکرد: اگرچه آموزش مجازی اجباری ناشی از همه گیری ویروس کرونا، تهدیدات و فرصت‌های زیادی را به همراه داشت، ولی طبق طرح‌های تحقیقاتی علاقه مندی دانش آموزان به تحصیل حضوری افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: براساس این طرح‌های تحقیقاتی ۵۱ درصد از دانش آموزان در بستر فضای مجازی احساس تنهایی دارند و حدود ۲۴ درصد از این همین دانش آموزان ابتدایی نیز از عدم برقراری ارتباط عاطفی معلمانشان انتقاد داشتند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: همچین طبق این طرح تحقیقاتی که از طریق ارایه پرسشنامه به دانش آموزان تکمیل شد، ۸۸ درصد از معلمان نیز روزانه تکلیف به دانش آموزان ارایه می‌دادند.

حکیم زاده یکی دیگر از نتایج این طرح تحقیقاتی در بستر آموزش در فضای مجازی در همه گیری ویروس کرونا را کمک گرفتن ۷۵ درصد از دانش آموزان برای تحصیل از مادرانشان دانست و اعلام کرد: طبق این نظرسنجی ۷۵ درصد از دانش آموزان در سال تحصیلی جاری از مادرانشان در امر آموزش کمک گرفتند.

معاون وزیر آموزش و پرورش بر توجه به مسائل عاطفی و اجتماعی دانش آموزان در آموزش مجازی تاکید و اظهارکرو: معلمان علاوه بر آموزش و تربیت دانش آموزان باید به موضوع احساسی و عاطفی آنان نیز بپردازند.

حکیم زاده گفت: آموزش و تربیت دانش آموزان مستلزم مشارکت همه جانبه است چرا که این مقطع حساس و سرنوشت ساز است و باید سرمایه گذاری بیشتری در این مقطع تحصیلی صورت گیرد.

وی اظهارکرد: اگر به تحصیل در مقاطع ابتدایی به عنوان پایه و اساس آموزش و تربیت توجه اصولی صورت گیرد، در آینده نتیجه مطلوبی را خواهیم گرفت.

انتقاد معاون وزیر آموزش و پرورش از رقابت‌های کاذب

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از رقابت آموزشی در مقطع ابتدایی انتقاد کرد و گفت: هم اینک باید رقابت‌های بی مورد بین دانش آموزان در آزمون‌های مختلف و تست زدن‌ها در این مقطع حذف شود، آموزش باید به سمت یادگیری مشارکتی باشد.
حکیم زاده در بخش دیگری از سخنانش از نبود امکانات و زیر ساخت‌ها آموزش مجازی در سطح کشور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در برخی از مناطق دور دست روستایی، حاشیه شهر‌ها امکانات و زیرساخت آموزشی برای دانش آموزان مهیا نبود و شرایط کرونا نشان داد که بخشی از مناطق کشور چه مشکلاتی دارند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز سفر دوره روزه خود را به استان خراسان شمالی شروع کرد و در این سفر طرح‌های آموزشی شامل کلاس تربیت بدنی، طرح ملی سنجش سواد حرکتی و یک دقیقه با کتاب رونمایی می‌شود.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->