نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مجیدی: اگر با جدایی من اسپانسر به استقلال پول می‌دهد، می‌روم

  • کد خبر: ۷۴۷۸۵
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
مجیدی: اگر با جدایی من اسپانسر به استقلال پول می‌دهد، می‌روم
فرهاد مجیدی با بیان برخی مشکلاتش با مدیران باشگاه استقلال و همچنین حامیان مالی صراحتا اعلام کرداگر مشکل او است حاضر است از استقلال جدا شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی همان طور که وعده داده بود، درباره وضعیت باشگاه استقلال مصاحبه‌ای انتقادی انجام داد. مجیدی درصحبت‌های خود به عزم مددی و علی نژاد برای برکناری‌اش و مخالفت سلطانی‌فر اشاره کرد.

برنامه هدفمندی وجود دارد که استقلال از بین برود!
سالیان زیادی در استقلال بودم و همیشه در استقلال این قبیل مشکلات بوده است، اما چیزی را که در حال حاضر در استقلال می‌بینم، باور نمی‌کنم. احساس می‌کنم برنامه هدف‌مندی وجود دارد که این باشگاه از بین برود. در صحبت‌های قبلی خود نیز گفتم که مسئولان اصلاً به فکر تیم نیستند و امروز (منظورش دیروز است) بازیکنان تمرین را تعطیل کردندو تمرین نکردند. بازیکنان از لحاظ شرایط روحی و روانی در شرایطی قرار داشتند که ترجیح دادند تمرین نکنند و این برای تیم بزرگی مثل استقلال با این همه هوادار خوب نیست. ملکیان و دلفانی از اعضای هیئت مدیره جدید ایده‌های خوبی داشتند، اما خیلی جالب است به شما بگویم زمانی که سرمربی استقلال شدم، شنیدم که شرکت «های وب» و آقای میری اسپانسر باشگاه به دنبال مربی دیگری بوده‌اند. بعد هم مصاحبه می‌کنند و می‌گویند استقلال شخص‌گرا شده و فوتبال حرفه‌ای است. آقای میری! در فوتبال حرفه‌ای و در هیچ کجای دنیا اسپانسر برای باشگاه، سرمربی انتخاب نمی‌کند. امیرحسین فرخ‌مهر که از دوستان قدیمی‌ام است به من گفت که تا پنج صبح با آقای میری دنبال این بودیم که مربی دیگری را به‌عنوان سرمربی استقلال بگذاریم.
سلطانی‌فر نگذاشت مددی و علی نژاد برکنارم کنند!
در این مورد نیز علی‌نژاد و مددی موافقت کرده بودند و متأسفانه سلطانی‌فر زیر بار نرفته است. یکی دو هفته پیش نیز جلسه هیئت مدیره برگزار شده است و اعضای هیئت مدیره به من گفتند که در تماس با میری، ایشان گفته استقلال یا جای من است یا جای فرهاد مجیدی! با توجه به اینکه می‌دانستم که سرمربی مدنظر استقلال نبودم، اما در عربستان برای موفقیت خودم و تیم با ایشان خیلی گرم گرفتم. بعد از بازگشت از عربستان نیز تنها کسی که از قرارداد گابریل پین اطلاع داشت، میری بود. ایشان با سرپرست شرکت‌های وب به من قول دادند که تمام هزینه‌های گابریل پین را پرداخت خواهند کرد و روی صحبت مددی نرفتم با مربی تیم ملی ایتالیا صحبت کنم. من روی حرف میری به دنبال آوردن پین بودم. بعد از چند روز ایشان (میری) دیگر جواب تلفن من را نداد و در پیامی اعلام کرد دیگر یک ریال پول نخواهند داد! نمی‌دانم صحبتی که در کنفرانسی بعد از بازی با پرسپولیس در لیگ برتر انجام دادم، چقدر در این موضوع تأثیر داشته است. بعد هم مصاحبه کردم و گفتم کارگزار کم‌کار شده است که درست هم گفتم.

 اینجا جای عقده گشایی شخصی نیست
شما به من قول دادید و بعد اعلام کردید یک ریال نخواهید داد و حالا نیز گفتید تا زمانی که فرهاد مجیدی باشد یک ریال پرداخت نخواهید کرد. اینجا جای عقده‌گشایی‌های شخصی نیست و این تیم استقلال با این همه هوادار است و نباید تیم لطمه ببینید. شما اگر با من مشکل دارید، بچه‌ها و هواداران چه گناهی کردند؟ شرکت‌های وب، اسپانسر و مددی یک تبریک بابت برد در دربی به من نگفتند و اصلاً یک تماس نگرفتند. مشکل این است که من اصول را رعایت می‌کنم، نظم و انضباط اولویت من است. فرشاد ماجدی دوست ۲۰ ساله من است، اما شب مسابقه بدون اجازه هتل را ترک کرد و به او گفتم دیگر سر تمرین نیاید. من با برادرم هم شوخی ندارم.   ما حدود ۴۵ روز دیگر با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، اما هنوز قرارداد برخی بازیکنان تمدید نشده برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید برنامه داشت، اما من حتی نمی‌دانم برای بازی با الهلال کدام بازیکنان را در اختیار دارم.  

 آقایان منتظر باخت استقلال هستند
آقایان عین خیال‌شان هم نیست. مددی حتی یک تبریک هم به من بابت برد دربی نگفت. صراحتاً بگویم آقایان منتظر باخت استقلال هستند و با قاطعیت می‌گویم آن‌ها از برد ما در دربی خوشحال نیستند. به خاطر باشگاه استقلال خیلی حرف‌ها را نزدم. سال گذشته مقابل سپاهان در جام حذفی اعضای هیأت مدیره به من زنگ زده و گفتند اگر امشب شکست بخوری برکنارت می‌کنند، گفتم اشکالی ندارد و اگر صلاح می‌دانند من را بردارند. در ۱۰ روز دو بار سپاهان را بردیم روزی که می‌خواستیم برای بازی با پرسپولیس به ورزشگاه بیاییم در اتوبوس به من گفتند همین الان سعادتمند مصوبه داده و اگر ببازی برکنارت می‌کنند باز هم گفتم اشکالی ندارد. هیچکدام از این حرف‌ها را برای به حاشیه نرفتن تیم مطرح نکردم. بازیکن فلان تیم به من زنگ می‌زند و می‌گوید امروز چهار ساعت با مدیران استقلال جلسه داشتم، گفتم با اجازه چه کسی؟ اصلاً مدنظر من نیستی. سناریوی سال گذشته را امسال هم تکرار می‌کنند.  

 آقای مددی! مگر هفته پیش قول ندادی؟
آقای مددی! هفته پیش همین‌جا ایستادی و قول دادی، گفتی ابتدای هفته پول می‌دهم، آن پول کجاست؟ حالا کار به جایی رسیده که بازیکن من دو روز مانده به بازی تمرین را تعطیل کرد. هیچ پرداختی نداشتند و اکنون بچه‌ها صحبت خیلی خوبی کردند و من شرمنده شدم. آن‌ها گفتند اگر پول نمی‌دهید دست کم احترام بگذارید. نمی‌خواهید یک تبریک برای بردن دربی به این بچه‌ها بگویید؛ اصلاً از اینکه استقلال دربی را برده ناراحت هستند. شما را به قرآن این جمله را نگویید. دارم دیوانه می‌شوم، هر حرفی می‌زنیم می‌گویند دولت؛ این مسائل چه ربطی به دولت دارد؟  

 جلوی ترانسفر و پیشرفت قایدی را نمی‌گیرم
بحث قایدی فرق می‌کند جلوی ترانسفر و پیشرفت بازیکن را نمی‌گیرم. تیمی که اکنون در اختیار دارم بار‌ها گفته‌ام در آسیا حرف برای گفتن دارد. اما اجازه نمی‌دهم یک بازیکن از استقلال جدا شود و اگر این اتفاق بیفتد من هم می‌روم. باید قرارداد تمام بازیکنانم را تمدید کنند. ۴۵ روز دیگر با الهلال بازی داریم. اینگونه نیست که یک تیم الکی بالا برود.

 شایعه دخالت مهرداد بذرپاش در امور استقلال؟
من این موضوع را کامل تحقیق کردم و اصلاً صحت ندارد. از اسم بذرپاش خرج نکنند این موضوع واقعیت ندارد. در ۷-۸ بازی که استقلال برده یک ریال پاداش ندادند. اما ۸ میلیارد به تیم رقیب کمک می‌کنند. از من چه انتظاری دارید که بگویم اسپانسر ما خیلی پرکار است؟ بله، پرکار است، اما برای تیم رقیب نه برای استقلال. اصلاً این جمله‌ای که مدیر شرکت صحبت کرده و مقابل سلطانی‌فر و اعضای هیات مدیره گفته یا جای من در استقلال است یا جای مجیدی را در نظر بگیرید؛ بیاید حرفش را بزند؛ مشکلی نیست. نمی‌خواهم استقلال ضربه بخورد. اگر بدون من پرداختی دارد و تیم را جمع می‌کند مشکلی ندارد. مربی برای استقلال زیاد است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->