نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سنگ بزرگ پیش‌پای سیروس سنگچولی| مهاجرنوین در لیگ سه می‌ماند؟

  • کد خبر: ۷۴۸۴۸
  • ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
سنگ بزرگ پیش‌پای سیروس سنگچولی| مهاجرنوین در لیگ سه می‌ماند؟
مأموریت بیست‌روزه برای نجات مهاجرنوین از سقوط در لیگ دسته سوم به عهده سیروس سنگچولی قرار گرفته‌است.

بهنام اخوت| شهرآرانیوز؛ سنگربان مطمئن دیروز، حالا در قامت یک ناجی قرار است تیم بحران‌زده مشهدی را در لیگ دسته‌سوم فوتبال حفظ کند. به‌دنبال نتایج ضعیف تیم فوتبال مهاجرنوین مشهد در چهارچوب رقابت‌های لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور، کادرفنی این تیم تغییر کرد و کادرفنی امید‌های پدیده که فصل گذشته در لیگ‌برتر امید‌ها حاضر بودند، به‌صورت موقت هدایت مهاجران شهرک شهیدبهشتی مشهد را به عهده گرفتند. تیم فوتبال مهاجرنوین از ۱۳ بازی گذشته خود در رقابت‌های این فصل لیگ دسته‌سوم، از مرحله دوم فقط ۱۱ امتیاز در جیب دارد و در مکان نهم جدول ده‌تیمی قرار دارد؛ جایگاه بدی که صاحبان تیم را به فکر انداخت تا دست یاری به سوی رفقای قدیمی‌شان در باشگاه پدیده مشهد دراز کنند.


درخواست سیدنزار از سیروس

سیدنزار موسوی و علی پورحمزاوی، سرمربی و کاپیتان مهاجرنوین که به‌نوعی مالکان این باشگاه بومی بچه‌های شهرک شهیدبهشتی مشهد هستند، بعد از آنکه دیدند اوضاع وخیم است و باید تیم را از خطر سقوط نجات دهند، دست به دامان رفقای قدیمی شدند. سیروس سنگچولی، سرمربی امید‌های پدیده که فصل خوبی را در لیگ‌برتر امید‌ها پشت سر گذاشت، از سوی نزار دعوت به همکاری شد و او و تیم مربیان امید‌های پدیده با اجازه باشگاه برای کمک به مهاجرنوین پیوستند.


حضور موقت در لیگ دسته‌سوم

سیروس سنگچولی سرمربی جدید مهاجرنوین است. او درباره قبول هدایت این تیم در لیگ دسته ۳ گفت: «سیدنزار از دوستان من است. او از من خواست برای کمک در این چندبازی باقی‌مانده به تیم آن‌ها بروم و ما هم همراه کادرفنی تیم امید‌های پدیده به‌صورت موقت برای همین بیست‌بیست‌وپنج‌روز هدایت مهاجرنوین را قبول کردیم.» وی افزود: «بعد از پایان رقابت‌های لیگ دسته‌سوم به اردوی امید‌های پدیده بازخواهیم گشت و کار تست‌گیری‌مان برای فصل بعد را که به‌دلیل شیوع کرونا چندصباحی تعطیل شده است، از سر می‌گیریم.» سنگچولی خاطرنشان کرد: «رضا آریانیک، حمید مروی، مصطفی سلامی، دیان آجری، سجاد سلیمی و سیدحسین کاریزنو همکاران من در تیم مهاجرنوین هستند و امیدوارم با کمک آن‌ها بتوانیم سهمیه استان را در لیگ دسته‌سوم حفظ کنیم.»


همدلی برای بقا

مهاجرنوین وضعیت خوبی برای بقا در لیگ دسته‌سوم ندارد. طبق اعلام قبلی، ۳ تیم پایین جدول به مرحله اول لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور سقوط می‌کنند و مهاجرنوین اگر می‌خواهد از این خطر فرار کند، باید دست بجنباند. سنگچولی درباره شناختش از تیم گفت: «چندنفر از بازیکنان مهاجرنوین پیش از این شاگرد خودم بوده‌اند و با برخی مثل مجید جلالی‌فر و سلمان زحمتکش هم‌بازی بوده‌ام و شناخت خوبی از تیم دارم.» وی افزود: «تیم را تازه تحویل گرفته‌ام و بلافاصله با بچه‌ها به نوشهر آمده‌ایم تا با تیم صدرنشین شهرداری نوشهر بازی کنیم.»
وی تصریح کرد: «حقیقت آن است که این باشگاه وضعیت مالی خوبی ندارد و ما هم فقط آمده‌ایم تا به رفیقانمان کمک کنیم و سهمیه استان را حفظ کنیم.»


چشم‌انتظار یک برد روحیه‌بخش

مهاجرنوین در حالی امروز به مصاف شهرداری نوشهر می‌رود که تقابل شاگردان سیروس سنگچولی با شاگردان محسن بنگر می‌تواند از جهات مختلفی حاضر اهمیت باشد. تیم بنگر، مدافع سابق پرسپولیس، برای صعود می‌جنگد و تیم سنگچولی ترس سقوط دارد. با این همه حساسیت این دیدار می‌تواند به نفع نماینده مشهد هم باشد. زیرا باخت به صدرنشین چندان برای مشهدی‌ها اتفاق وحشتناکی نیست، اما توقف صدرنشین ممکن است تیم نوشهری را از صعود بازدارد. از طرفی اگر تیم مشهد بتواند در این بازی پیروز باشد، به دلیل وضعیت خاص جدول می‌تواند از منطقه خطر فرار کند و این اتفاق روحیه تیمی را برای بازی‌های باقی مانده صد چندان می‌کند. شاگردان سنگچولی روز گذشته با حمایت‌های هیئت فوتبال خراسان عازم نوشهر شدند. حمایتی که حالا انگیزه‌های شاگردان سنگچولی را برای کسب نتیجه بیشتر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->