سرخط خبرها

ویدئو| تصادف زنجیره‌ای کم‌سابقه در بزرگراه صدمتری مشهد

عصر امروز برخورد زنجیره‌ای ۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین در مسیر شرق به غرب بزرگراه صد متری مشهد حوالی پل نوغان منجر به مجروح شدن ۴ نفر شد.
  • کد خبر: ۷۴۹۱۵
  • ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش شهرآرانیوز،مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد از امداد رسانی پرسنل چندین ایستگاه این سازمان به مصدومان تصادف زنجیره ای خودروهادر بزرگراه صد متری این شهر خبر داد‌.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در گزارشی نوشت‌؛ عصر امروز در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ و اعلام سانحه تصادف زنجیره‌ای، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پیشگیری ازحریق ایستگاه‌های ۳۷،۸،۲۹را به همراه دو دستگاه جرثقیل سنگین آتش‌نشانی به محل حادثه در مسیر شرق به غرب بزرگراه صد متری حوالی پل نوغان اعزام شدند.

 

آتشپاد سوم حسن عظیمیان با بیان این مطلب گفت: با حضور آتشنشانان در محل مشخص شد ،برخورد زنجیره‌ای ۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین منجر به مجروح شدن ۴ نفر گردیده که بلافاصله آتش‌نشانان ضمن امدادرسانی و تحویل مصدومان به تکنسین های اورژانس حاضر در محل، با استفاده از جرثقیل های آتش نشانی ضمن ایمن سازی و بازگشایی مسیر و از آتش گرفتن خودروهای آسیب دیده جلوگیری کرده و به ماموریت خویش پایان داده و به ایستگاه‌های خود مراجعه کردند.

 

شایان ذکر است علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی می باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->