نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بخت کم استادیوم آزادی برای میزبانی در آسیا| دردسر VAR

  • کد خبر: ۷۴۹۳۶
  • ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
بخت کم استادیوم آزادی برای میزبانی در آسیا| دردسر VAR
VAR ایران را از میزبانی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی دور می‌کند؟!

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم‌های هم‌گروه ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام‌جهانی، استادیوم‌های مدنظر خود برای برگزاری بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی را معرفی کردند. مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های حاضر در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی برای انتخاب یک ورزشگاه جهت میزبانی از تیم‌های رقیب به پایان رسید و اکنون زمان بررسی شرایط میزبانی کشور‌ها و استادیوم‌های معرفی‌شده توسط AFC است. در‌این‌میان و همان‌طور که انتظار می‌رفت، تیم ملی ایران استادیوم آزادی را به‌عنوان میزبان دیدار‌های خود انتخاب کرده است.

 

البته مسئله‌ای که در میان است، استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی در این مرحله است که چند رسانه عربی مدعی شدند AFC به کشور‌هایی که هنوز به VAR مجهز نشده‌اند، کمک خواهد کرد تا ورزشگاه‌های مدنظر خود را به این سیستم تجهیز کنند. در سوی مقابل، رقبای ایران نیز ورزشگاه‌های مدنظر خود را انتخاب کرده‌اند. تیم ملی عراق ورزشگاه بین‌المللی بصره را به‌عنوان میزبان بازی‌هایش انتخاب کرده است. عراقی‌ها چند‌سالی است که به‌دلیل ناآرامی‌های داخلی، حق برگزاری بازی در کشورشان را نداشتند؛ ولی روز گذشته ایاد بنیان، رئیس کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق، مدعی شد که فیفا به آن‌ها قول داده است تا درخصوص شرایط میزبانی این کشور تجدید‌نظر کند.

 

سوریه نیز که حق برگزاری بازی در خاک خودش را ندارد، ورزشگاهی در کشور اردن را برای بازی‌هایش انتخاب کرد. استادیوم ملک‌عبدا... دوم در پایتخت اردن، ورزشگاهی است که قرار است سوری‌ها در آنجا از رقبای خود پذیرایی کنند. علاوه‌بر‌این، لبنان هم ورزشگاه بین‌المللی صیدا را که در سال‌۲۰۰۰ ساخته شده، به‌عنوان استادیوم مدنظر خود برای میزبانی از رقیبان انتخاب کرده است. نکته مهم درباره ورزشگاه‌های معرفی‌شده این است که این استادیوم‌ها هنوز مورد‌تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار نگرفته‌اند و باید دید پس از بررسی کارشناس‌های‌AFC، آن‌ها چه نظری درباره این ورزشگاه‌های معرفی‌شده دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->