حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

خلعتبری منتظر لغزش پرسپولیس| امید‌های سپاهان بعد از برد مقابل پدیده

  • کد خبر: ۷۵۰۵۵
  • ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
خلعتبری منتظر لغزش پرسپولیس| امید‌های سپاهان بعد از برد مقابل پدیده
محمد رضا خلعتبری، مهاجم سابق پرسپولیس که اکنون در ترکیب سپاهان بازی می‌کند درانتظار لغزش پرسپولیس در هفته‌های آتی است تا شاید سپاهان بتواند جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رقابت درصدر جدول به شکلی کاملا تنگاتنگ میان پرسپولیس و سپاهان پیش می‌رود و هیچ بعید نیست در ۲ هفته باقی مانده سرنوشت قهرمانی لیگ برتر با یک تساوی پرسپولیس تغییر کند. محمدرضا خلعتبری، مهاجم سابق پرسپولیس که با سروصدای بسیاری به این تیم پیوست، منتظر لغزش پرسپولیس است تا شاید سپاهان به جام قهرمانی لیگ برسد.

خلعتبری می‌گوید: بازی خیلی خوبی بود. به نظرم در یک روز خیلی خوب، تیم ما بازی خیلی هدفمندی انجام داد. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری بزنیم، اما از همین نتیجه هم خوشحالیم. می‌دانستیم بازی سختی مقابل پدیده داریم که در سه چهار بازی قبل خیلی خوب بازی کرده بود. ولی بازی با نساجی را باخته بودند. شانس سهمیه داشتند و می‌دانستیم برای سه امتیاز می‌آیند، اما خداراشکر که پیروز میدان شدیم.

وی در مورد اینکه سپاهان در کورس قهرمانی باقی ماند، گفت: وظیفه ما این است که بازی هایمان را ببریم و منتظر لغزش پرسپولیس باشیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در دو بازی آینده ۶ امتیاز را بگیریم. منتظر اتفاقات فوتبال هستیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم به کار می‌گیریم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->