نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

ساکت الهامی به دنبال شکست فرهاد مجیدی| فینال لیگ در قائمشهر برگزار می شود!

  • کد خبر: ۷۵۰۵۹
  • ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
ساکت الهامی به دنبال شکست فرهاد مجیدی| فینال لیگ در قائمشهر برگزار می شود!
استقلال در ۹ بازی اخیر باختی را تجربه نکرده و تیم نساجی هم با مربیگری ساکت الهامی در دور امتیاز گیری قرار دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال و نساجی یکشنبه هفته آینده در قائمشهر مقابل هم قرار می‌گیرند. دیداری که در تغییر جایگاه دو تیم چندان اهمیت ندارد، اما از این حیث که مجیدی و الهامی را برابر هم قرار می‌دهد بازی مهمی محسوب می‌شود.

اهمیت این بازی از نقطه‌ای است که هر دو مربی بعد از برکناری محمود فکری گزینه سرمربیگری استقلال شدند. حتی ساکت الهامی جلوتر از فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال رفت و مذاکراتی با مدیران استقلال انجام داد و درآستانه انتخاب به این عنوان مهم نیز قرار داشت، اما سرانجام فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد.

مجیدی نیز به رقم برخی شکست‌ها درطول فصل به طور کلی عملکرد مطلوبی از خود برجا گذاشته است. گرچه فرهاد جام لیگ را از دست داد، اما با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فرصت قهرمانی درآن جام را زنده نگه داشته و اخیرا نیز با برتری مقابل رقیب سنتی درجام حذفی نیز یکی از بزرگ‌ترین شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شود.

ساکت الهامی نیز به لحاظ آماری یکی از موفق‌ترین مربیان لیگ برتر محسوب می‌شود واز زمان حضور در نساجی توانسته میانگین بیش از ۲ امتیاز در هر بازی را به نام خود ثبت کند.

نساجی‌چی‌ها در بازی اخیر خود نیز موفق شدند ذوب آهن یکی از تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کند شکست دهند و به کلی از حطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات یابند.

ساکت الهامی حالا با این آمار در مقابل فرهاد مجیدی قرار می‌گیرد و به دنبال شکست دادن استقلال و فرهاد است. استقلال در ۹ بازی اخیر هیچ باختی را تجربه نکرده و روی نوار پیروزی و تساوی گام برداشته است. ساکت درحالی که به خوبی از قدرت تیمی استقلال آگاه است قصد دارد این بازی را با برد سپری کند و بیش از هر زمان دیگری قدرت مربیگری خود را به رخ باشگاه استقلال و تصمیم گیرانش بکشد.

این بازی به نظر می‌رسد درکنار بازی پرسپولیس با تراکتور و سپاهان با ذوب آهن یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته بیست و نهم باشد و چشم خیلی‌ها را به سمت خود بکشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->