پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تصمیم نهایی سیمئونه در خصوص بازگشت گریژمان به اتلتیکومادرید

  • کد خبر: ۷۵۰۷۲
  • ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
تصمیم نهایی سیمئونه در خصوص بازگشت گریژمان به اتلتیکومادرید
برخلاف شایعاتی که مبنی بر بازگشت گریژمان به اتلتیکومادرید شنیده می‌شد، با موضع گیری مربی آرژانتینی این موضوع منتفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، از ۲ هفته گذشته موضوع جدایی گریژمان از بارسلونا به تیتر اصلی رسانه‌های اسپانیایی بدل شده است. اسپورت در گزارشی نوشت که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و تمدید قرارداد مسی باید با گریژمان خداحافظی کند تا از پرداخت دستمزد فراوانش راحت شود.

موندو دپورتیوو نیز پس از این خبر از معاوضه گریژمان با سائول، بازیکن اتلتیکومادرید خبر داد و بسیاری منتظر ماندند تا این انتقال تکمیل شود، ولی به نظر می‌رسد این معاوضه صورت نگیرد، زیرا باشگاه اتلتیکو نمی‌خواهد پولی بیشتر به بارسلونا بدهد و بر این باور است که ارزش گریژمان و سائول به یک اندازه است.

حالا هنوز مشخص نیست که گریژمان چه آینده‌ای پیدا خواهد کرد. ال چولو در خصوص این مطلب با رسانه‌های مادریدی مثل مارکا و آ. اس صحبت کرد و اظهارات جالبی را به ثبت رسانید.



سیمئونه گفت: جدای از ورزش من رابطه خوبی با گریژمان دارم. ما رابطه خانوادگی داریم و او در اتلتیکومادرید چیز‌های زیادی به ما بخشید. امیدوارم اوضاع برای او در بارسلونا خوب پیش برود. آنتوان بازیکنی خارق العاده است و انتظار دارم در این تیم نیز موفق شود. او در اتلتیکو در ۵ فصل متوالی حداقل ۲۰ گل در هر فصل زد، در تیم ملی فرانسه در یورو و در جام جهانی درخشان ظاهر شد و عنصر اصلی موفقیت خروس‌ها بود. به همین دلیل انتظار دارم که شرایط برای او در بارسلونا خوب پیش برود.

وی ادامه داد: ما در اتلتیکو مادرید در پست‌هایی نیاز به تقویت داریم. ما نیاز داریم که یک مهاجم بخریم. اگر گریژمان نیامد، یک بازیکنی دیگر را خواهیم خرید. باشگاه بهترین‌ها را برای ما خریداری خواهد کرد. ما در خصوص چند نام با هم صحبت کردیم، ولی هنوز مشخص نیست که چه مهاجمی را خریداری خواهیم کرد.

اتلتیکومادرید فصل گذشته با خرید لوئیس سوارس به موفقیتی بزرگ رسید و توانست پس از ۷ سال قهرمان لالیگا نام گیرد. اکنون نیز آن‌ها قصد دارند با خرید یک مهاجم طراز اول دیگر، برای قهرمانی با بارسا و رئال مبارزه کنند.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->