ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

خوزستان تشنه جام حذفی| نکونام و فولاد جام را به اهواز می‌برند؟

  • کد خبر: ۷۵۱۱۶
  • ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
خوزستان تشنه جام حذفی| نکونام و فولاد جام را به اهواز می‌برند؟
بازیکنان و اعضای کادرفنی فولاد خوزستان عزم خود را جزم کرده اند به قهرمانی جام حذفی دست یابند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حال ناخوش این روزهای استان خوزستان به دلیل کم آبی سرسام آور، که موجبات نگرانی مردم این دیار را فراهم آورده شاید با قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی تا حدی التیام یابد.

فولادی‌ها که دست شان از رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر کوتاه مانده حالا در پی دستیابی به این جام هستند تا اندکی از دردهای این روزهای مردمان خوزستان را کاهش دهند و شور و شعف تازه‌ای را به اهالی خوزستان و به خصوص فوتبال دوستانش هدیه دهند.

فولاد اکنون درمیان چهارتیم مرحله پایانی جام حذفی قرار دارد و هنوز حریف مرحله بعد خود را نمی‌شناسد اما فارغ از اینکه چه تیمی درمرحله بعد رخ در رخ فولاد قرار می‌گیرد انگیزه کافی میان بازیکنان و اعضای کادر فنی فولاد شکل گرفته تا با دست یابی به جام قهرمانی حذفی مرهمی باشند بر دردهایی که این روزها براثرکم آبی خوزستان و مردمانش را فرا گرفته است.

درهمین راستا مدیران باشگاه فولاد خوزستان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم صحبت‌هایی درخصوص لزوم رسیدن به جام قهرمانی جذفی انجام داده‌اند و به آن‌ها گوشزد کرده‌اند که دراین جام نهایت تلاش و کوشش خود را به کار بگیرند تا مردم خوزستان را با دستیابی به جام قهرمانی حذفی خوشحال کنند.

دراین مرحله تیم‌های استقلال و گل گهرنیز حضور دارند و یک تیم از میان ملوان یا خیبر نیز به این مرحله صعود خواهد کرد. استقلال و گل گهر راهم باید جزو مدعیان قهرمانی جام حذفی دانست اما هیچ بعید نیست که انکیزه‌های پنهان میان بازیکنان و اعضای کادرفنی فولاد خوزستان سرنوشت دیگری را برای این جام رقم بزند و خوزستان درنهایت صاخب جام قهرمانی حذفی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->