نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بیانیه ماشین‌سازی در خصوص شکست مقابل پرسپولیس| تبانی نکردیم!

  • کد خبر: ۷۵۱۶۰
  • ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
بیانیه ماشین‌سازی در خصوص شکست مقابل پرسپولیس| تبانی نکردیم!
باشگاه ماشین‌سازی در خصوص شکست سنگین مقابل پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، پس از شکست سنگین شاگردان علیرضا اکبرپور در هفته بیست و هشتم لیگ‌برتر فوتبال مقابل پرسپولیس شایعاتی مبنی بر تبانی برخی بازیکنان و تیم ماشین‌سازی برابر حریف تهرانی مطرح شد که روابط عمومی این باشگاه برای تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

"متاسفانه پس از شکست سنگین برابر پرسپولیس که در کورس قهرمانی لیگ‌برتر قرار گرفته از طرف برخی رسانه‌ها و افراد، به باشگاه ماشین‌سازی تبریز اتهاماتی، چون تبانی این تیم نسبت داده شده که به هیچ عنوان صحت ندارد. باشگاه ماشین‌سازی هرگونه اتهام نسبت به بازیکنان و کادرفنی را رد و حق شکایت را برای خود محفوظ می‌داند که در صورت لزوم از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد شد.

ماشین‌سازی از بدو تاسیس تاکنون از پاک‌ترین تیم‌های فوتبال ایران بوده و خواهد بود. هیچ وقت و در سخت‌ترین شرایط نیز شرافت و پاک بودن را زیرپا نگذاشته و نخواهد گذاشت. کما اینکه مالک این باشگاه نیز اخلاق را به عنوان یکی از شعار‌های خود در باشگاه‌داری اعلام کرده و به این شعار نیز پایبند بوده و خواهد بود.

مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیکنان و همچنین کم تجربگی تیم جوان ماشین‌سازی باعث شد شیرازه این تیم پس از اخراج یکی از بازیکنان مقابل پرسپولیس فرو ریخته و از طرف دیگر عواملی، چون توقیف اموال باشگاه توسط نهاد‌های رسمی به علت بدهی‌های انباشته در دوره مالکیت قبلی باعث شد تمرکز تیم از بین رفته و موجب رقم خوردن شکست در هفته بیست و هشتم شود.

به همین جهت باشگاه ماشین‌سازی از تمام هواداران متعصب خود و جامعه فوتبال عذرخواهی کرده و اعلام می‌دارد کادر مدیریتی و فنی متحد برای دو بازی آتی تلاش کرده و مالکیت و هیات مدیره باشگاه نیز تمام قد از کادرفنی و بازیکنان تا پایان فصل حمایت خواهد کرد.

امیدواریم دو هفته پایانی لیگ‌برتر نیز در نهایت پاکی و صداقت و به دور از هرگونه شائبه برگزار شود. "
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->