نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ساعت بازی ملوان و خیبر| جدال لیگ‌یکی‌ها در جام حذفی

  • کد خبر: ۷۵۲۳۶
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
ساعت بازی ملوان و خیبر| جدال لیگ‌یکی‌ها در جام حذفی
ملوان و خیبر، آخرین بازی مرحله یک‌چهارم جام حذفی را امروز برگزار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، آخرین مسابقه از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ عصر امروز بین ۲ تیم ملوان و خیبر خرم‌آباد از ساعت‌۲۰ برگزار می‌شود. شاید بتوان گفت این ۲ تیم لیگ دسته‌اول خوش‌شانس بودند که در قرعه‌کشی حریف هم شدند، زیرا تقریبا شانس مساوی برای صعود به نیمه‌نهایی خواهند داشت. لیگ دسته‌اول دوشنبه هفته گذشته به پایان رسید و این ۲ تیم جایی در بین مدعیان صعود در هفته‌های پایانی نداشتند. خیبر خرم‌آباد که از علی کریمی، کاپیتان اسبق تیم ملی، به‌عنوان مشاور استفاده می‌کند و محسن عاشوری هدایتش را برعهده دارد، در این فصل با ۴۹‌امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.

 

البته خیبر با ۴۵ گل زده زهردار‌ترین خط حمله لیگ‌یک را نیز در اختیار دارد. در‌آن‌سوی‌میدان هم ملوان بندرانزلی که خیلی‌ها امیدوار بودند در این فصل بتواند دست‌کم در حدو‌اندازه یک مدعی ظاهر شود، با ۴۶‌امتیاز و رده یازدهم لیگ کار خود را به پایان رساند. در‌واقع این مسابقه آخرین دیدار فصل برای تیم بازنده خواهد بود. مازیار زارع، بازیکن اسبق پرسپولیس، نیز هدایت ملوان را برعهده دارد و پژمان نوری به‌عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت می‌کند. در‌واقع مسابقه این ۲ تیم تقابل پرسپولیسی‌های قدیمی محسوب می‌شود.


خیبر برای رسیدن به این مرحله ۲ تیم لیگ‌برتری نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان را شکست داد و به یک‌چهارم نهایی جام حذفی رسید. ملوان بندرانزلی ابتدا تیم ویستا‌توربین دسته‌دومی را شکست داد و بعد هم با حذف نساجی، قدم به این مرحله گذاشت. ملوان سابقه قهرمانی در جام حذفی را نیز دارد. تاکنون تیم‌های استقلال، فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان به نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند و برنده مسابقه شنبه نیز چهارمین تیم صعود‌کننده به این مرحله را تعیین می‌کند. مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی روز دوشنبه ۴‌مرداد ساعت‌۱۵ در سالن روابط‌عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و با حضور نمایندگان ۴ تیم صعودکننده به این مرحله برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->